بانک ملت در نخستین سال حضور خود در جایزه ملی تعالی سازمانی، موفق به دریافت جایزه در سطح تقدیرنامه چهار ستاره شد.

بانک ملت در نخستین سال حضور خود در جایزه ملی تعالی سازمانی، موفق به دریافت جایزه در سطح تقدیرنامه چهار ستاره شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار پول (poolpress.ir)، دبیرخانه دوازدهمین همایش تعالی سازمانی، تقدیرنامه چهار ستاره و لوح یادبود تعالی سازمانی را در بخش خدمات به بانک ملت اهدا کرد.
اعطای جایزه ملّی تعالی سازمانی مبتنی بر ارزیابی رویکردها و نظام‌های مدیریتی سازمان‌ها و نتایج موفقیت‌های آن‌ها از سوی گروهی از ارزیابان خبره و بر اساس”الگوی تعالی سازمانی”صورت می گیرد که وضعیت سازمان‌ را در میزان دستیابی به انتظارات الگوی تعالی سازمانی مشخص می‌ کنند.
با معرفی”مدل تعالی سازمانی” و”جایزه ملّی تعالی سازمانی” از سال ۱۳۸۲، بسیاری از مدیران سازمان‌های ایرانی توانسته اند با استقرار مدل، به چارچوب مناسبی برای اعمال روش‌های نوین مدیریتی در سازمان خود دست یابند و نقاط قوت و زمینه‌های قابل بهبود خود را بشناسند و در جهت تعریف برنامه‌های بهبود و اجرای آنها گام بردارند.
همه سازمان‌ها و شرکت‌های ایرانی در بخش های مختلف اعم از ساخت و تولید، خدمات، سلامت، آموزش و بخش عمومی، در صورت انجام خودارزیابی بر اساس الگوی تعالی سازمانی، به اجرا گذاردن برنامه‌های بهبود و فراهم‌سازی سایر مقدمات می‌توانند متقاضی جایزه ملّی تعالی سازمانی باشند.

 

Taali_Sazmani_93

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=57709
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

اعطای جایزه تعالی سازمانی به بانک ملت
اعطای جایزه تعالی سازمانی به بانک ملت
اعطای جایزه تعالی سازمانی به بانک ملت
اعطای جایزه تعالی سازمانی به بانک ملت
اعطای جایزه تعالی سازمانی به بانک ملت