داد و ستد در جریان بازار امروز افزایش داشت و همین امر سرانجام شاخص بورس را مثبت کرد.

اخبارپول – امیرفرشید رضایی: داد و ستد در جریان بازار امروز افزایش داشت و همین امر سرانجام شاخص بورس را مثبت کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول (poolpress.ir)، شاخص بورس امروز بین مثبت و منفی در نوسان بود اما عاقبت با رشد ۱۱ واحدی در ارتفاع ۶۵ هزار واحدی ایستاد.

بر اساس این گزارش حجم و ارزش معاملات تعداد ۷۷۴ میلیون سهم بود و حق تقدم به ارزش ۲۱۰ میلیارد تومان در ۵۷ هزار نوبت دادوستد شد.

چه خبر از نمادها؟

شنیده ها حکایت از این دارند که نماد ثشرق تعدیل مثبت ۱۵ درصدی را در دستور کار خود دارد. همچنین شنیده شده این شرکت اجرای پنج پروژه در سال ۹۴ را در دستور کار خود دارد. شرکت در سه ماه ابتدایی موفق شده است ۵۴ درصد سود خود را پوشش دهد و در حال حاضر نیز کمترین پی بر ای گروه را دارد.

حمایت حقوقی از سهام ثامان نشان از خبرهای خوب در این نماد است و شایعه شده است شرکت EPS سال مالی جدید را در ۱ ماه اخیر شناسایی کرده است .

شنیده هایی نیز از تعدیل ۲۰ تا ۲۵ درصدی سود هر سهم ولبهمن برای سال ۹۴ وجود دارد.

گفته می‌شود هپکو در تاریخ ۹۳٫۰۷٫۱۵ وامی به مبلغ ۱۹۴ میلیارد تومان از بانک تجارت دریافت کرده . ظاهرا قرار است این وام با زمین تهاتر شود .

شنیده شده شرکت توسعه صنایع بهشهر در سال ۹۴ صادرات روغن و مواد غذایی خود را چندین برابر خواهد کرد همچنین این شرکت توانسته یک قطعه زمین ۵۰ هکتاری در بهترین نقطه شمال کشور خریداری کند که ارزش آن بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان است.

در رابطه با نماد حفاری, احتمال تعدیل منفی این نماد برای سالهای ۹۳ و ۹۴ به دلیل اتمام قرارداد با شرکای طرف مقابل وجود دارد.

همچنین شنیده می شود در مجمع پیش روی وتوسم قرار است در مورد توزیع درامد ناشی از فروش پروژه برزیل (به مبلغ ۳۱۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان) با دو پیشنهاد توزیع میان سهامداران یا سرمایه گذاری مجدد بررسی شود. . اکنون ارزش روز دارایی های شرکت سرمایه گذاری توسعه ملی در حدود ۳۶۰ تومان به ازای هر سهم برآورد شده است.

شنیده می شود نماد خکمک به دنبال افزایش سرمایه است و شنیده هایی از دریافت مطالبات ۱۸ میلیاردی از سایپا وجود دارد

بر اساس شنیده ها مشکلات مالیات ۹۳ شیران حل شده است که منجر به تعدیل سود آن خواهد شد از سویی نیز خبرهایی مبنی بر ارسال مدارک افزایش سرمایه ۱۰۰% شرکت تا آخر این برج به سازمان شنیده میشود.

در این گروه شنیده هایی مبنی بر مالیات نیم درصدی بر فعالیت های غیر بانکی وجود دارد که مقداری ممکن است باعث فشار عرضه بر این گروه شود. در این گروه شنیده هایی از پوشش عالی بانک ملت در نه ماهه وجود دارد.

در گروه قند و شکر خبرها حاکی از واردات بی رویه شکر و دپوی این محصول است.

در رابطه با نماد خکاوه, گویا شرکت برای فرار قانونی از ماده ۱۴۱ قصد افزایش سرمایه دارد که بعید است در سال جاری رخ دهد.

شرکت های پالایشگاهی گفته می شود تعیین نرخ خوراک و خرید محصولات از این شرکت ها در کمیته چندجانبه نهایی شده است.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=55874
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

اختصاصی اخبارپول – حال بورس رو به بهبودی است
اختصاصی اخبارپول – حال بورس رو به بهبودی است
اختصاصی اخبارپول – حال بورس رو به بهبودی است
اختصاصی اخبارپول – حال بورس رو به بهبودی است
اختصاصی اخبارپول – حال بورس رو به بهبودی است