ماینده مجلس: بانک صادرات با وجود اینکه به بخش خصوصی واگذار شده به نظر بنده برنامه خوبی را در بحث ارائه خدمات در زمینه اشتغال زایی، در ارتباط با بحث مدرسه سازی وکارهای عام المنفعه انجام داده است.

پیشرو را از زمان مدیریت در بانک صنعت و معدن می شناسم و او مدیری است که به وظایف خود آشناست.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول (poolpress.ir)، عباس صلاحی ، عضوکمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به اینکه برخی بانکها درتخصیص اعتبارات از جمله پرداخت وامها به شرکت ها ،موسسات، بهزیستی، جوانان باعث تاخیر در پرداخت تسهیلات می شوند،تصریح کرد: بانکها باید در مورد پرداخت وام به افراد نیازمند از جمله روستائیان تدابیری بیندیشند که آنان بتوانند از تسهیلات بانکی در جهت حل مشکلاتشان به راحتی استفاده کنند و باید با این قشر مدارا کنند.

صلاحی با بیان اینکه بانکها با دریافت مطالبات معوق باید به اقتصاد کشور کمک کنند تا علیرغم برخی کمبود و تحریمها چرخ اقتصاد کشور به خوبی به حرکت در بیاید،درمورد عملکرد بانک صادرات در حوزه ارائه تسهیلات اذعان داشت: بانک صادرات از جمله بانکهایی است که در مورد تخصیص اعتبارات به بخشهای مختلف کشور و ارائه تسهیلات به اقشار نیازمند کمکها وفعالیتهای ارزنده ای را انجام داده که مفید بوده است.
وی افزود:همچنین این بانک با سابقه طولانی در عرصه بانکداری و با عاملیت چندین بانک در سراسر کشور کمک مناسبی را به اقتصاد کشور کرده و عملکرد قابل قبولی را از خود نشان داده است.
صلاحی خاطر نشان کرد:بانک صادرات در حوزه اعتبارات و مساعدت ها اقدامات شایسته ای را به ثمر رسانده که قابل تقدیر است.
بانک صادرات اقدامات مفیدی برای کشور انجام داده است
به گزارش ایران و جهان، در همین خصوص سید ناصر موسوی لارگانی ، عضوکمیسیون اقتصادی مجلس گفت: بانک صادرات با وجود اینکه به بخش خصوصی واگذار شده به نظر بنده برنامه خوبی را در بحث ارائه خدمات در زمینه اشتغال زایی، در ارتباط با بحث مدرسه سازی وکارهای عام المنفعه انجام داده است.
سید ناصر موسوی لارگانی با اشاره به اینکه بانک صادرات اقدامات مدرسه سازی، وام های اشتغال و دیگر تسهیلات و عملکرد این بانک قابل تقدیر است، افزود: با توجه به اینکه برخی بانکها اصالت بانکداری خود را رها کرده وبه دنبال بنگاه داری وکسب درآمدهستند بانک صادرات به ارائه تسهیلات به تولید کشور نیز کمک کرده تا مشکلات اقتصادی کشور مرتفع گردد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس بیان کرد: برخی مردم با وجود بیماری و کمبود در آمد نگران هزینه های سرسام آوردرمان وبیمارستان هستند که بانک صادرات با پرداخت وامهای درمان کمکی قابل تقدیر وارزنده وخداپسندانه ای را در این زمینه به آنها کرده است.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس درباره عملکرد پیشرو در این بانک گفت: مهندس پیشرو را از زمانیکه مدیر عامل بانک صنعت و معدن بود می شناسم ایشان در عرصه مدیریت به وظایف خود آشناست و وظایف خود را به نحو احسنت انجام می دهند و در هر جایی که باشد عملکرد قابل قبولی را از خود بر جای می گذارد.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=55654
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

تقدیر مجلسی‌ها از بانک صادرات
تقدیر مجلسی‌ها از بانک صادرات
تقدیر مجلسی‌ها از بانک صادرات
تقدیر مجلسی‌ها از بانک صادرات
تقدیر مجلسی‌ها از بانک صادرات