ارزش معاملات نیز از مرز ۶۵ میلیارد تومان عبور کرد. نمادهای وبصادر، خساپا، ومعادن امروز تاثیر مثبتی روی بورس داشتند.

اخبارپول – امیرفرشید رضایی: شاخص کل امروز با ۷۵ واحد رشد در جایگاه ۶۵ هزار قرار گرفت. حجم معاملات امروز بورس ۳۳۸میلیون سهم بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول (poolpress.ir)، ارزش معاملات نیز از مرز ۶۵ میلیارد تومان عبور کرد.در فرابورس نیز ارزش معاملات از ۱۲۱ میلیارد تومان گذشت.
نمادهای وبصادر، خساپا، ومعادن امروز تاثیر مثبتی روی بورس داشتند.

شنیده‌ها حاکی از آن است که شرکت توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی قرارداد خود برای تامین و پوشش ATM بانک صادرات را نهایی کرده است . همچنین مفاخر، مذاکراتی هم برای انعقاد قرارداد خدمات ATM با بانک آینده انجام داده که نتایج اولیه مناسب ارزیابی شده است .علاوه برآن مفاخر با شهرداری تهران برای اجرای پروژه ای در زمینه دیتا سنتر به توافق رسیده است.

اخبار شنیده شده از بازار حاکی از آن است که امروز هم جلسه مهمی بین مدیران سازمان بورس و برخی از کارشناسان خبره بازار و حقوقی ها برگزار می شود و قرار است طی این جلسه تحولات بازار و نحوه حمایت بازار بررسی شود.

براساس این گزارش، گروه بانکداری گلدمن سچز پیش‌بینی قیمتی خود برای طلا را از ۱۲۰۰ دلار به ۱۲۶۲ دلار افزایش داد. این در حالی است که این بانک پیش‌بینی خود برای چندین فلز گران‌بها در جهان از جمله مس و آلومینیوم را کاهش داده است. با این حال، این بانک در طولانی‌مدت کاهش قیمت طلا را پیش‌بینی کرده است و دلیل عمده این امر را انتظار برای کاهش تورم، کاهش قیمت انرژی که اثرات ضدتورمی بر هزینه‌های نهایی استخراج طلا دارد و همچنین تقویت ارزش دلار دانسته است.

وضعیت نمادها در بورس امروز
امروزافزایش سرمایه ۲۰۰ درصدی در انتظار نماد فاذر است .

در مورد نماد بترانس در بازار شنیده شده شرکت ایران ترانسفو موجودی انبارش را به شرکت بازرگانی خود انتقال داده است و گویا قرار است از این محل سود خوبی شناسایی کند، البته این تنها شنیده ای تایید نشده و غیرموثق است.

این گزارش حاکی است، یک منبع آگاه از دستور مهم وزیر صنعت مبنی بر حمایت از شرکت های خودرو ساز خبر داد که طبق آن از دیروز ثبت سفارش واردات خودرو لغو شده است.

شنیده ها حاکی از این است که خپارس و خاور با تعدیل منفی بازگشایی خواهند شد.

در گروه گروه سنگ آهن، طبق برخی شنیده ها قرار است کمی از عوارض ۳۰% پرداخت بهره مالکانه کم شود و حتی برخی از کاهش و قطعی بودن کاهش ۳۰% آن خبرمی‌دهند .وزیر اقتصاد و بورس هم نامه نگاری هایی کرده اند که امیدواریم مفید واقع شود.
معادن هم ۱۴ بهمن ماه مجمع فوق العاده برای تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه دارد.

شنیده هایی از تعدیل مثبت نماد وآتی از محل تقسیم سود مناسب شیران وجود دارد . البته بحث افزایش سرمایه نیز امسال قطعی می شود .

در مورد نماد خبهمن، شنیده هایی از فروش برخی دارایی های شرکت وجود دارد که می تواند بر سود هر سهم تلفیقی شرکت موثر باشد .

برخی شنیده ها از رشد قیمتی سمگا حکایت دارد. به زودی هتل فرودگاه امام خمینی افتتاح خواهد شد.

همچنین معاون وزیر نفت در صنعت پتروشیمی از مذاکره برای افزایش سهم سازندگان داخلی در طرح‌هایی که قرار است با فاینانس (خط اعتباری) چین اجرا شود، خبر داد.

نمادها پس از مجامع
نماد معاملاتی گلوکوزان، سرمایه گذاری نیرو، سرمایه گذاری صنعت بیمه، قند شیرین خراسان پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه مبنی بر تقسیم سود نقدی برای معامله آماده شد.
همچنین شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران پس از برگزاری مجامع عمومی عادی سالیانه مبنی بر تقسیم سود نقدی عمومی فوق العاده مبنی بر تغییر اساسنامه وارد بورس شد.
شرکتهای سرمایه گذاری صنعت نفت،سرمایه گذاری پارس توشه پس از برگزاری مجمع عمومی فوق العاده مبنی بر تصویب افزایش سرمایه برای عرضه در بورس مهیا شدند.
سایپا شیشه،شیشه و گاز،لیزینگ رایان سایپا با توجه به تعدیل پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به ۱۳۹۳/۱۲/۲۹،حق تقدم شرکت لیزینگ رایان سایپا با توجه به بازگشایی نماد اصلی، بدون محدودیت نوسان قیمت با استفاده از مکانیزم حراج تک قیمتی امروز شروع به معامله شد.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=55360
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

اختصاصی اخبارپول – رشد نامحسوس بورس به کمک خودرویی‌ها
اختصاصی اخبارپول – رشد نامحسوس بورس به کمک خودرویی‌ها
اختصاصی اخبارپول – رشد نامحسوس بورس به کمک خودرویی‌ها
اختصاصی اخبارپول – رشد نامحسوس بورس به کمک خودرویی‌ها
اختصاصی اخبارپول – رشد نامحسوس بورس به کمک خودرویی‌ها