این یکی از خاص ترین آگهی هایی است که تا به حال اکران شده و بیش از آنکه به طراح آن و قابلیت هایش پرداخت، بایستی از جسارت سفارش دهنده یاد کرد و این نگاه متفاوتش را ستود. نگاهی که اتفاقا با واژه کلیدی بانک یعنی تغییر همخوانی بسیاری دارد.

تبلیغی آوانگارد از بانک ملت در حال اکران است که کنجکاوی را برای بررسی بیشتر آن تحریک می کند. تبلیغاتی که همه ی آنچه به عنوان تصویر کلیدی از آن یاد می شود، چیزی جز یک سطح سفید نیست که البته همین موضوع ماجرا را جذاب می کند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول(poolpress.ir)، بدون شک این یکی از خاص ترین آگهی هایی است که تا به حال اکران شده و بیش از آنکه به طراح آن و قابلیت هایش پرداخت، بایستی از جسارت سفارش دهنده یاد کرد و این نگاه متفاوتش را ستود. نگاهی که اتفاقا با واژه کلیدی بانک یعنی تغییر همخوانی بسیاری دارد.

شهرام سیف هاشمی در خصوص اکران این آگهی معتقد است ؛ در رابطه با ماهیت آگهی، اینکه با روشی خلاق، عدم وجود ریسک در بانک ملت نمایش داده می شود هم جالب توجه است.

وی عنوان می کند که آگهی، رقابتی است بدون آنکه نامی از دیگران (دیگر بانک ها و موسسات مالی و اعتباری) برده شود و آنها را کوچک کند. اما معلوم است که در اینجا صحبت از عدم وجود ریسکی (در سرمایه گذاری و یا انجام عملیات متنوع بانکی) است که بانک ملت آن را به عنوان نقطه قوتش می داند.

وی می افزاید که به هرحال، موضوع جالبی مطرح شده که اتفاقا باشخصیت این بانک و رفتارهای اخیرش نیز هماهنگی دارد . نکته قابل تامل دیگر اینکه، این بانک به ارتقاء کیفیت آگهی های بانکی (نه فقط با این آگهی) افزوده است.
به گزارش ایران و جهان، این کارشناس در خصوص ایده یابی این آگهی نیز معتقد است در حوزه پیام بانک ملت، بانکی معتبر است و سرمایه گذاری و انجام امور بانکی در آن، همراه با ریسک نیست.
همچنین در بحث مفهوم نبود (ریسک)حائذ اهمیت است .
وی سایر آیتم های تاثیر گذار را نیز به این صورت ارزیابی می کند.
ایده کلی: نمایش عدم وجود مشکل (ریسک)/ نمایش ریسکی که وجود ندارد.
ایده بصری: نمایش صفحه ای سفید به نمایندگی از تمامی ریسک هایی که در این بانک هست؛ یعنی ریسکی نیست.
شعار: همه ی ریسک شما در یک بانک معتبر، همین است.
تکنیک های خلاقه برجسته بکار گرفته شده: تضاد (پارادوکس)، حذف

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=52948
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

صفحه خالی، همه ریسک سپرده‌گذاری در بانک ملت
صفحه خالی، همه ریسک سپرده‌گذاری در بانک ملت
صفحه خالی، همه ریسک سپرده‌گذاری در بانک ملت
صفحه خالی، همه ریسک سپرده‌گذاری در بانک ملت
صفحه خالی، همه ریسک سپرده‌گذاری در بانک ملت