مدیرعامل بانک پارسیان گفت: در دیدگاه و ترسیم آینده بانک پارسیان، تعامل بیشتر با مشتریان نقش بسته است و از وجود مشتریان برای توسعه روابط تجاری با بانک و همچنین ایجاد خدمات جدید بانکی بهره خواهیم برد.

مدیرعامل بانک پارسیان گفت: در دیدگاه و ترسیم آینده بانک پارسیان، تعامل بیشتر با مشتریان نقش بسته است و از وجود مشتریان برای توسعه روابط تجاری با بانک و همچنین ایجاد خدمات جدید بانکی بهره خواهیم برد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول(poolpress.ir)، علی دیواندری در همایش تجلیل از مشتریان بانک پارسیان هدف اصلی از برگزاری این همایش را تجدید پیوند و توسعه همکاری با مشتریان عنوان و خاطرنشان کرد: حیات یک بانک در دستان مشتریان بانکی است و مشتری جزو کانون اصلی تحولات یک بانک است؛ در واقع می‌توان تاکید کرد که ارزش یک بانک به مشتریان آن بستگی دارد.
دیواندری با اشاره به اینکه صنعت و خدمت به کشور در دستان مشتریان بانک‌ها است، تصریح کرد: شما مشتریانی که در صنایع مختلف و با انرژی فراوان برای موفقیت این کشور تلاش می‌کنید و همواره طرح و خدمات جدیدی را به کشور معرفی می‌کنید، می‌توانید در تحول صنعت کشور نقش اساسی ایفا کنید.
وی گفت: به عنوان یک ایرانی، دستان توانمند شما را می‌بوسم و به شما مشتریان فعال در عرصه خدمت‌رسانی به کشور افتخار می‌کنم؛ همچنین خرسندم که از طریق بانک پارسیان خدمتگزار افرادی هستیم که به مملکت خود صادقانه خدمت می‌کنند.
مدیرعامل بانک پارسیان با تاکید بر اینکه «هر کشوری را از اقتصاد فعال آن می‌شناسند» خاطرنشان کرد: باید در اقتصاد و صنعت پیشرفت کنیم؛ زیرا تمام کشورهای دنیا در تعاملات خود روی اقتصاد کشور مقابل حساب ویژه‌ای باز می‌کنند.
وی افزود: امروز سرمایه‌گذاران در زمینه‌های انرژی، پتروشیمی، پزشکی و … در بانک پارسیان فعال هستند و شرمنده‌ایم که در بعضی مواقع توانایی قدردانی از یکایک شما عزیزان را نداریم.
مدیرعامل بانک پارسیان به نقش تاثیرگذار کارآفرینان در کشور نیز اشاره داشت و گفت: با مشکلات متعدد نباید در حق کارآفرینان ظلم کرد، نباید انرژی این افراد با کاغذ بازی و وقت تلف کردن گرفته شود و باید تمام مسوولان به سهم خود زمینه فعالیت و تولید را آماده کنند.

تقدیرکانون وکلای البرز از مدیران بانک پارسیان
کانون وکلای البرز به دلیل انتخاب نام دکتر کاتوزیان برای یکی از شعب بانک پارسیان از مدیران این بانک قدردانی کرد.
هما داوودی، رئیس هیات‌مدیره کانون وکلای استان البرز نیز در همایش تجلیل از مشتریان ارزنده بانک پارسیان با اشاره به نام‌گذاری یکی از شعب بانک پارسیان به نام زنده‌یاد پروفسور امیرناصرکاتوزیان اظهارکرد: ابتدا باید از مدیریت بانک پارسیان به دلیل انتخاب نام زنده‌یاد پروفسور امیرناصر کاتوزیان برای یکی از شعب بانک پارسیان، به نحو ویژه سپاسگزاری کنم.
وی ادامه داد: زمانی که چنین خبری شنیده شد، فکر کردیم چگونه یک بانک یا یک مجموعه سرمایه‌گذاری نام یکی از شعب خود را به چنین شیوه‌ای نام‌گذاری کرده است؛ اما زمانی که مطلع شدیم دکتر دیواندری، دکترای مدیریت استراتژیک دارند، مشخص شد که استراتژی به معنای نگاه بلند‌مدت است و ایشان با این اقدام خود جامعه وکلا را خشنود کردند.
رئیس هیات‌مدیره کانون وکلای استان البرز تاکید کرد: بانک‌ها حافظ سرمایه‌گذاری‌ها و به فکر سرمایه مردم هستند، البته نام و تفکر دکتر کاتوزیان نیز جزو بزرگ‌ترین سرمایه‌های ملی ماست و تا زمانی که فکر و اسم ایشان در این مملکت وجود داشته باشد، ایشان در بین مردم زنده هستند.
وی ادامه داد: از طرف کانون وکلای البرز این اقدام شایسته را تقدیر می‌کنیم و آرزومندیم تعاملی مناسب بین سرمایه‌گذاران و کانون ایجاد شود.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=51438
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

تجلیل بانک پارسیان از مشتریان فعال
تجلیل بانک پارسیان از مشتریان فعال
تجلیل بانک پارسیان از مشتریان فعال
تجلیل بانک پارسیان از مشتریان فعال
تجلیل بانک پارسیان از مشتریان فعال