سامانه یکپارچه و جامع بانکداری الکترونیک بانک دی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین شهیدی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران افتتاح شد.

سامانه یکپارچه و جامع بانکداری الکترونیک بانک دی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین شهیدی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران افتتاح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول(poolpress.ir‬)، در مراسم افتتاحیه این سامانه که با حضور احمد شفیع‌زاده مدیرعامل بانک دی و هیات مدیره بانک برگزار شد از لوح یادبود سامانه پرده‌برداری شد.
رییس بنیاد شهید پس از افتتاح و بازدید از بخش‌های مختلف این سامانه، ضمن تقدیر از دست‌اندرکاران راه‌اندازی آن، دفتر یادبود سامانه را هم امضا کرد.
حجت‌الاسلام ‌والمسلمین شهیدی سپس با حضور در همایش تحول در نگاه دی ۳ که با عنوان “در مسیر افتخارآفرینی” برگزار شد، در سخنانی تاکید کرد که بانک دی در تمام ابعاد باید برتر باشد.
وی با بیان اینکه ما آمده‌ایم تا به کمال معنوی و اختیاری برسیم، گفت: یکی از قله‌هایی که انسان می‌تواند کسب کند و به آن برسد قله معنویت و کمال است که در آن باید پاکی و خوبی را نیز در نظر گرفت. در جامعه ما پس از انقلاب اسلامی عده‌ای رفتند و به قله کمال رسیدند. آنان شهدا، جانبازان و آزادگان بودند و ما اگر امروز بخواهیم مسیر آنان را برویم به فرموده امام راحل راه آنان را حفظ کنیم باید بکوشیم فرهنگ ایثار و شهادت را زنده نگه‌داریم .
وی با تأکید بر اینکه در راه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کار عمده بر عهده بنیاد است، گفت: یکی از راه‌هایی که باید در آن پیش برویم نشر فرهنگ ایثار و شهادت در بانک دی است چون این بانک متعلق به بنیاد و افضل انسان‌هایی است که به کمال رسیده‌اند. این افراد افتخار جامعه ما هستند. این جامعه فداکاری کردند و امروز برای ما ثبات و آرامش به ارمغان آورند پس این بانک که متعلق به آنان است باید ارزش‌آفرین و برتر باشد. تمام سازمان‌هایی مانند بانک، بیمه و بیمارستان که به بنیاد وابستگی دارند باید در تمام‌کارها نمونه باشند.
حجت‌الاسلام‌ شهیدی ادامه داد: بانک دی در تمام ابعاد باید برتر باشد؛ در اخلاق، برخورد، ساختمان، زیبایی ساختمان، پاکی و سلایق زیبا باید در جامعه نمونه باشد چون متعلق به افراد نمونه جامعه است.
وی با اشاره به اینکه سامانه جامع بانکداری الکترونیک بانک دی توسط نخبگان ایرانی راه‌اندازی شده است، گفت: این سامانه بی‌نظیر و نمونه، قلب تپنده بانک دی است که باید آن را حفظ کرد.
رییس بنیاد شهید با تأکید بر کوشش در کار بانکداری افزود: سعی کنید تا بر مبنای ضوابط اسلامی گام بردارید و بر اساس منظر و موازین و دستورات اقتصادی و بانکداری دین اسلام پیش بروید چون شما امانت‌دار شهدا هستید. شهدا رفتند تا دین را حاکم کنند و حکومت دینی به وجود آورند از شما نیز این انتظار را دارند که در همان مسیر گام بردارید. بنیاد شهید هم مکانی است که بنیان‌گذار آن امام راحل و رییس واقعی آن رهبر معظم انقلاب و بالاتر از آن امام زمان (عج) است پس باید بکوشیم تا در این راه اشتباهی مرتکب نشویم.
وی با تأکید بر دقت مدیرعامل بانک دی بر مسائل و ضوابط بانکداری اسلامی افزود: اگر خوب گام بردارید خداوند از شما حمایت می‌کند و یقیناً برکت بیشتری نیز به شما خواهد داد.
وی ادامه داد: بانک ارزش‌آفرین دی باید در حدی برتر و نمونه باشد که سایرین نیز در امور بانکی و بانکداری از ما الگو بگیرند امیدوارم دست‌به‌دست هم دهید و این بانک را به حد مطلوب خود برسانید.
در ادامه این مراسم از دکتر شاپور زارعی معاون فن‌آوری اطلاعات بانک و رحمتی معاون مالی بانک دی که در راه‌اندازی سامانه جامع الکترونیک بانک نقش‌آفرین بودند به نمایندگی از دیگر مدیران و کارکنان بانک تقدیر شد.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=51091
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

سامانه جامع بانکداری الکترونیک بانک دی افتتاح شد
سامانه جامع بانکداری الکترونیک بانک دی افتتاح شد
سامانه جامع بانکداری الکترونیک بانک دی افتتاح شد
سامانه جامع بانکداری الکترونیک بانک دی افتتاح شد
سامانه جامع بانکداری الکترونیک بانک دی افتتاح شد