مراسم قرعه کشی این دوره از جشنواره حساب های قرض الحسنه بانک مهر اقتصاد همزمان با مبعث حضرت رسول اکرم (ص) در تاریخ ۱۳۹۳/۳/۶ برگزار می شود.

به گزارش پول پرس، دکتر حمید رضا نجف پور کردی معاون اعتبارات و تجهیز منابع بانک گزارشی از اقدامات و دستاوردهای معاونت اعتبارات و تجهیز منابع در سال ۱۳۹۲ ارائه کرد و ادامه داد: در بخش مصارف، اقدامات گسترده ای از قبیل مدل سازی، زیرساخت سازی؛ بهبود در بهینگی تسهیلات و متوازن سازی صورت گرفته است به طوری که با تلاش گسترده تمامی کارکنان، بانک مهر اقتصاد موفق شد در سال ۱۳۹۲ به رکورد پرداخت ۸۸۶ هزار فقره وام و تسهیلات به مبلغ ۱۶۲ هزار میلیارد ریال دست یابدکه این اتفاق در سیستم بانکی کشور بی نظیر است.
دکتر نجف پور افزود: در سال گذشته دستورالعمل بازدید حرفه ای محل کسب و کار، نهایی و ابلاغ شد که این دستورالعمل در سال جدید می تواند کمک بزرگی به هدایت تسهیلات به بخش تولید و جلوگیری از پرداخت تسهیلا ت خرد و افزایش مصرف گرایی نماید .
معاون اعتبارات و تجهیز منابع ادامه داد: در بخش مدیریت ارتباط با مشتریان نیز در سال ۱۳۹۲ مرکز ارتباط با مشتریان بانک با شماره تماس ۸۹۸۹ -۰۲۱ راه اندازی و عملیاتی شد که در یک دوره زمانی ۵ ماهه به بیش از ۹۰ هزار تماس در بخش های مختلف توسط کارشناسان متخصص در حوزه های عملیاتی بانک پاسخ داده شد.
وی از مقدمات برگزاری هفتمین دوره جشنواره قرعه کشی حسابهای قرض الحسنه بانک مهر اقتصاد خبر داد و ابراز داشت: مراسم قرعه کشی این دوره از جشنواره حساب های قرض الحسنه همزمان با مبعث حضرت رسول اکرم (ص) در تاریخ ۱۳۹۳/۳/۶ برگزار می شود که جوایز ارزنده ای به بیش از ۱۹ هزار برنده اهداء خواهد شد.
دکتر نجف پور ادامه داد: در بخش بانکداری اسلامی نیز اقدامات گسترده ای همچون تربیت مربی و رابطین استانی، تهیه و انتشار اولین کتاب کاربردی بانکداری اسلامی، نظارت های شرعی از شعب استان ها و تطبیق قراردادهای پرداخت تسهیلات بر اساس عقود و ضوابط اسلامی انجام شده است .
معاون اعتبارات در خصوص اقدامات انجام شده در زمینه مدیریت مطالبات معوق خاطر نشان کرد: در این بخش با استفاده از طرح های مهر ماندگار و تسنیم و همچنین در سایه تلاش های بی وقفه کارکنان، میزان معوقات بانک ۲ درصد کاهش یافت و تعداد پروند ه های معوق به تعداد ۳۰ هزار پرونده کاهش پیدا کرد همچنین طرح تسنیم با هدف مدیریت هوشمندانه مطالبات و ایجاد انگیزه در بین کارکنان بانک طراحی و تاکنون به ۲۱۰۰ نفر از کارکنان موثر در طرح در سطح ۳۵۶ شعبه، پاداش پرداخت شده است .
دکتر نجف پور در پایان ابراز داشت: یکی دیگر از موفقیتهای مهم این بانک در سال گذشته راه اندازی اولین سامانه حرفه ای و کاربردی فروش الکترونیکی کالا با عملیاتی نمودن طرح کارت اعتباری کالای ایرانی بوده که در قالب این طرح مشتریان می توانند به خرید کالا بصورت اعتباری از فروشگاههای طرف قرارداد شرکت اسنوا اقدام نمایند و از محل تسهیلات اعطایی بانک وجه آن را در قالب اقساط ماهیانه بپردازند.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=35529
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

مهر اقتصاد خرداد قرعه کشی می‌کند
مهر اقتصاد خرداد قرعه کشی می‌کند
مهر اقتصاد خرداد قرعه کشی می‌کند
مهر اقتصاد خرداد قرعه کشی می‌کند
مهر اقتصاد خرداد قرعه کشی می‌کند