شرکت گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران (سمگا) در مجمع عمومی عادی سالیانه که به‌تازگی برگزار شد، توزیع مبلغ ۲۰۰ ریال سود به ازای هر سهم را به تصویب رساند.

به گزارش پول پرس، هر سهم این شرکت، هم‌اکنون در فرابورس به ارزش ۴۱۷۰ ریال معامله می‌شود و در مقایسه با قیمت پایانی معاملات روز گذشته که ۴۰۲۲ ریال گزارش شده بود، ۱۴۸ ریال تغییر را نشان می‌دهد.
خاطرنشان می‌شود، شرکت سمگا چندی‌است که ساخت هتل فرودگاهی بزرگ در فرودگاه امام خمینی (ره) تحت لیسانس یک برند معتبر خارجی، احداث چندین مجتمع خدمات رفاهی بین راهی و ایجاد مجتمع‌های تجاری و گردشگری را در دستور کار قرار داده‌است.

یادآور می‌شود، مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران (سمگا) روز شنبه ۳۰ فروردین‌ماه در محل هتل پارسیان آزادی تهران با حضور بیش از ۸۴ درصد سهامداران رسمیت یافت و با استقرار «مهدی جهانگیری» در جایگاه رئیس مجمع، «سید بها الدین حسینی هاشمی و محمد صادق طاهری» به عنوان ناظران و در حضور نماینده سازمان بورس اوراق بهادار تهران تشکیل گردید.

پس از ارائه گزارش فعالیت هیئت مدیره توسط مدیرعامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران «علی زیرک‌نژاد»، حسابرس و بازرس قانونی گزارش خود را ارائه نمود، در ادامه صورت های مالی شرکت برای سال مالی منتهی به ۳۰ آذر ۱۳۹۲ مورد تصویب قرار گرفته و با تصویب مجمع مقرر شد از محل سود قابل تقسیم به ازای هر سهم ۲۰۰ ریال سود به سهامداران پرداخت گردد.

در پایان جلسه موسسه حسابرسی و خدمات مدیریت رهیافت و همکاران به عنوان بازرس قانونی اصلی و حسابرس مستقل، موسسه حسابرسی و خدمات مدیریت ایران مشهود به‌ عنوان بازرس قانونی علی‌البدل و روزنامه های اطلاعات و دنیای اقتصاد به عنوان روزنامه های رسمی شرکت انتخاب شدند.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=35476
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

“سمگا” ۲۰۰ ریال سود داد
“سمگا” ۲۰۰ ریال سود داد
“سمگا” ۲۰۰ ریال سود داد
“سمگا” ۲۰۰ ریال سود داد
“سمگا” ۲۰۰ ریال سود داد