مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران با تاکید بر وجود بحران بیکاری برای افراد دارای تحصیلات بالا و فاقد مهارت گفت: افراد ماهر، توانمند و “کاربلد” در هیچ جای دنیا بیکار نمی مانند.

به گزارش پول پرس به نقل از مهر، حمیدرضا خانپور با تاکید بر اینکه فراگیری مهارت های فنی و حرفه ای بیمه اشتغال مولد و پایدار را به دنبال دارد گفت: امروزه در تمام دنیا بحث اشتغال جدی است و تربیت نیروهای ماهر و کاردان راهکاری اصولی جهت رفع معضل بیکاری در جامعه تلقی می شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران اظهارداشت: افراد ماهر، توانمند و “کاربلد” در هر کجای دنیا که باشند مشکل اشتغال ندارند اما افرادی که بالاترین مدارک تحصیلی را هم دارند اما فاقد مهارت و توانمندی لازم هستند در همه جای دنیا با مشکل اشتغال و بحران بیکاری مواجه‌اند.

خانپور با تاکید بر ارتقاء مهارت ها و دانش علمی مربیان خاطرنشان کرد: باید دانش مربیان در بخش مهارت و توانمندی همگام با استاندارد های بین المللی ارتقاء یافته تا موجبات تربیت نیروی انسانی ماهر و کاربلد جهت توسعه اقتصادی کشور فراهم شود.

وی تلفیق علم، مهارت، فن و هنر را خصوصیت اصلی آموزش های فنی و حرفه ای عنوان کرد و بیان داشت: مربیان آموزش فنی و حرفه ای با ارائه آموزش های مهارتی و ارتقاء توانمندی و مهارت جویندگان اشتغال، فرصت های شغلی مناسبی را برای مهارت آموختگان فراهم نموده و در نهایت مهارت آموختگان فرصت شغلی ایجاد می‌کنند.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=35128
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

کاربلدها بیکار نمی‌مانند
کاربلدها بیکار نمی‌مانند
کاربلدها بیکار نمی‌مانند
کاربلدها بیکار نمی‌مانند
کاربلدها بیکار نمی‌مانند