ارزش معاملات قراردادهای آتی سکه طی هفته منتهی به ۱۱ بهمن به بیش از یک هزار و ۱۸۶ میلیارد ریال رسید.

به گزارش پول پرس، طی هفته گذشته(منتهی به ۱۱بهمن) با انعقاد ۱۳ هزار و ۱۲۷ قرارداد آتی سکه طلای تمام بهار آزادی در ۵ هزار و ۵۲۲ نوبت توسط معامله گران در بورس کالا، ارزش معاملات قراردادهای آتی سکه در این بورس طی هفته مذکور به بیش از یک هزار و ۱۸۶ میلیارد ریال رسید.

در هفته گذشته معاملات قراردادهای آتی سکه طلا تحویل تیر ماه ۹۳ با ۸ هزار و ۵۳ قرارداد در ۳ هزار و ۹۶ نوبت در صدر قرار گرفت. ارزش معاملات قراردادهای مذکور به بیش از ۷۳۴ هزار میلیارد ریال بالغ شد.

بر اساس این گزارش، رتبه دوم بیشترین معاملات قراردادهای آتی در هفته گذشته را قراردادهای آتی سکه طلا تحویل اردیبهشت ماه ۹۳ به خود اختصاص داد. در هفته ای که گذشت ۳ هزار و ۲۸۳ قرارداد آتی سکه طلا تحویل اردیبهشت ماه در یک هزار و ۴۹۷ نوبت و به ارزش بیش از ۲۹۳ میلیارد ریال توسط معامله گران آتی منعقد شد.

به گزارش بورس کالا، جایگاه سوم بیشترین معاملات این قراردادها به قراردادهای سررسید بهمن ماه اختصاص دارد که ۹۳۱قرارداد آتی سکه طلا تحویل بهمن ماه ۹۲ را به ثبت رسانده است. قراردادهای آتی سکه این سررسید در ۴۴۷ نوبت و به ارزش بیش از ۸۱ میلیارد ریال داد و ستد شد.

این گزارش حاکی است، قرارداد آتی سکه طلا تحویل اسفندماه ۹۲ نیز با۸۶۰ قرارداد در جایگاه بعدی این معاملات قرار گرفت.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=27643
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

ارزش معاملات قراردادهای آتی سکه طلا
ارزش معاملات قراردادهای آتی سکه طلا
ارزش معاملات قراردادهای آتی سکه طلا
ارزش معاملات قراردادهای آتی سکه طلا
ارزش معاملات قراردادهای آتی سکه طلا