بانک سرمایه در خصوص ارتقای کیفی خدمات بانکداری در سامانه های بانکی در تاریخ ۲۱ مهرماه و اختلال در سرویس های بانکی مبتنی بر کارت و سرویس های بانکداری الکترونیک به مدت شش ساعت اطلاعیه ای صادر کرد.

مناقصه عمومی

به گزارش اخبارپول، بدین وسیله به اطلاع تمامی مشتریان می رساند به منظور ارتقای کیفی و بهینه سازی خدمات بانکداری، از ساعت ۰۰:۰۰ بامداد روز جمعه مورخ ۲۱ مهر ماه ۱۴۰۲ به مدت شش ساعت، ارائه خدمات بانکی با اختلال مواجه خواهد بود و هموطنان می توانند قبل و بعد از ساعت مذکور نسبت به انجام عملیات بانکی اقدام کنند.

گفتنی است، مرکز تماس صدای سرمایه با شماره ۴۳۷۳-۰۲۱ در زمان انجام عملیات و تمام ساعات شبانه روز آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان است.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=232215
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

ارتقای کیفی خدمات بانکداری در سامانه‌های بانکی بانک سرمایه
ارتقای کیفی خدمات بانکداری در سامانه‌های بانکی بانک سرمایه
ارتقای کیفی خدمات بانکداری در سامانه‌های بانکی بانک سرمایه
ارتقای کیفی خدمات بانکداری در سامانه‌های بانکی بانک سرمایه
ارتقای کیفی خدمات بانکداری در سامانه‌های بانکی بانک سرمایه
ارتقای کیفی خدمات بانکداری در سامانه‌های بانکی بانک سرمایه