کد خبر: 222313
پنجشنبه 4 خرداد 1402 - 10:45
مدیر عامل بیمه ایران با اشاره به رشد ۳۲ درصدی تولید حق بیمه در سال ۱۴۰۱ اعلام کرد: حق بیمه تولیدی بیمه ایران در ابتدای سال۱۴۰۱، ۳۶ هزار میلیارد تومان و خسارت پرداخت شده ۱۹ هزار میلیارد تومان بود که این ارقام در پایان سال با رشد ۳۲ درصدی در فروش و ۴۹ درصدی در خسارت به ارقام ۴۸ هزار میلیارد تومان در فروش و ۲۹ هزار میلیارد تومان در خسارت رسید.
به گزارش اخبارپول، حسن شریفی تاکید کرد: مدیران ارشد شرکت سهامی بیمه ایران، با تغییر رویکرد ها و روشهای سنتی به رویکرد نوآورانه و خلاقانه ، ضمن بهبود کسب و کار شرکت و حرکت در بستر فناوری، ابزارهای لازم برای رشد و توسعه شرکت را فراهم کردند.
مدیر عامل بیمه ایران ، ملزومات این توسعه را ، گسترش فروش ، ایجاد محصولات جدید بیمه ای ، توسعه ابزارهای مبتنی بر فناوری های نوین ، توسعه پیشخوان ها با هدف تسهیل مدیریت بر عملکرد و استفاده از دیتا ها و ایجاد توان قابل درک برای مشتری در خدمات پس از فروش عنوان کرد و بیان داشت :بیمه ایران علیرغم دولتی بودن ، توانست با اتخاذ تدابیر، اصلاح روشها و مکانیزه کردن خدمات ، افزایش ظرفیت ها و توجه به نیاز های معیشت همکاران، در مسیر توسعه خدمات پس از فروش و توجه به مشتریان و ذینفعان به موفقیت های چشمگیری دست پیدا کند.
شریفی گفت: هدف اصلی و سیاست راهبردی شرکت ،ارائه خدمات بهینه و آسان سازی روش های پرداخت خسارات و در نهایت خدمت رسانی هرچه بیشتر به آحاد جامعه است .
بیمه ایران در سال گذشته با ایجاد سامانه بیمه ایران من تحول بزرگی در مسیر خدمت رسانی ایجاد کرد ، این سامانه با تغییر نگرش ها و رویکردهای ذهنی ، توانست توفیقات زیادی در مسیر بیمهگری هوشمند و دیجیتال ، ایجاد کند.
رئیس هیات مدیره بیمه ایران نگاه اخلاق مدارانه در ارتباطات انسانی و در برخورد با مردم و مشتریان را مهمترین انتظار خود از همکاران عنوان و تاکید کرد: ما در سال جاری با توسعه خدمات بیمه گری هوشمند ، و راهاندازی سامانه درمان پلاس ، ایجاد پیشخوان ها ی مدیریتی جدید ، سیاست و استراتژی خدمت بی منت به مردم عزیز کشورمان را بیشاز از گذشته عملی خواهیم کرد .
امیدوارم همکاران ما ، از داشبورد تدبیر که اقدام بسیار نوآورانهای بود ، استفاده بیشتری کنند.