مدیرعامل بیمه زندگی خاورمیانه در جمع شبکه فروش استان گیلان در دفتر هماهنگی و آموزش لاهیجان حضور پیدا کرد.

به گزارش اخبارپول، مهدی نوروزی مدیرعامل بیمه زندگی خاورمیانه در جمع شبکه فروش استان گیلان ضمن تاکید به مسئله آگاه‌سازی مشتریان خاطر نشان کرد: مخاطب خودتان را مطلع کنید که بعد از خرید بیمه‌نامه از شرکت با آرامش خاطر می‌توانند به لحظه به اطلاعات بیمه‌نامه دسترسی داشته باشند، وضعیت شرکت را رصد کرده و وضعیت سرمایه‌گذاری شرکت در بازار را بررسی کنند.

وی افزود: مجموعه‌ منظم بیمه زندگی خاومیانه در این سال‌ها توانسته است با کاهش هزینه‌ها و افزایش بهره‌وری به فعالیت خود ادامه دهد. بعضا برای برخی سوال است که چرا در استان‌ها شعبه تاسیس نمی‌کنید؟ جواب ما این است که قرار نیست شعبه بزنیم و هزینه‌ها را بالا ببریم چرا که وقتی هزینه‌ها را بالا ببریم طبعاً عایدی کمتری برای بیمه گذاران ایجاد می شود. هنر این است که بتوانیم با کاهش قابل توجه هزینه‌ها، به بهترین شکل ممکن خدمتگزار مردم باشیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: بهترین تبلیغ برای شرکت ما چگونگی عملکرد ماست که در صدر آن پرداخت خسارت به موقع و دقیق به بیمه‌گذاران است.

نوروزی در پایان صحبت‌های خود ضمن تاکید بر توجه ویژه تمامی شبکه فروش بر دو رویکرد فروش مستقیم و جذب و آموزش نماینده ابراز امیدواری کردند با تلاش و زحمات نمایندگان، روزی برسد که تمامی خانواده‌های ایرانی از محصولات متنوع بیمه زندگی خاورمیانه بهره مند شوند.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=221554
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

مدیرعامل بیمه زندگی خاورمیانه: بهترین تبلیغ چگونگی عملکرد ماست
مدیرعامل بیمه زندگی خاورمیانه: بهترین تبلیغ چگونگی عملکرد ماست
مدیرعامل بیمه زندگی خاورمیانه: بهترین تبلیغ چگونگی عملکرد ماست
مدیرعامل بیمه زندگی خاورمیانه: بهترین تبلیغ چگونگی عملکرد ماست
مدیرعامل بیمه زندگی خاورمیانه: بهترین تبلیغ چگونگی عملکرد ماست
مدیرعامل بیمه زندگی خاورمیانه: بهترین تبلیغ چگونگی عملکرد ماست