تصاویر ضبط شده در دوربین مداربسته بانک، تنها سرنخ پلیس برای دستگیری دزدان مسلحی است که در جریان سرقت از بانکی در خانی آبادنو، ۳۶میلیون تومان پول نقد دزدیدند.

به گزارش پول پرس به نقل از همشهری، دزدان در جریان این سرقت عینک آفتابی به‌صورت زده بودند و کیف و ساک بزرگی همراهشان بود که داخل آن یک کلاشینکف، کلت کمری و یک قمه جاسازی شده بود.این سرقت ساعت ۸:۱۵صبح ۲۰اسفند سال گذشته رخ داد. کارمندان بانک تازه کارشان را شروع کرده بودند که ۲مرد جوان وارد ساختمان شدند. هر دوی آنها عینک آفتابی داشتند و یکی از آنها که جلوتر حرکت می‌کرد و هیکلی‌تر بود یک کیف لپ تاپ و دیگری که لاغرتر بود، یک ساک بزرگ همراه داشت.آنها به محض ورود به داخل ساختمان بانک، به روی کارمندان و مشتریان اسلحه کشیدند و با فریاد از آنها خواستند که حرکت نکنند.

314524_566.jpg (555×370)

یکی از کارمندان باند در تشریح ماجرای سرقت به پلیس گفت: یکی از دزدان کلاشینکف و نفر دوم چاقو و اسلحه کمری در دست داشت. آنها به محض ورود، سلاح خود را مسلح کردند و یکی از آنها به بالای یکی از باجه‌های شعبه رفت و نفر دوم هم شروع به جمع‌آوری پول‌های داخل کشوها کرد. آنها پس از سرقت به بیرون از بانک دویدند و با ۲دستگاه موتورسیکلت فرار کردند.

314526_927.jpg (555×370)

پس از فرار دزدان مسلح، کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی تهران در جریان سرقت قرارگرفتند و راهی محل حادثه شدند. بررسی‌های اولیه نشان می‌داد که در این سرقت ۳۶میلیون تومان پول نقد به سرقت رفته است. از آنجا که بانک مجهز به دوربین‌های مداربسته بود، این تصاویر مورد بازبینی قرار گرفتند و تصاویری به‌دست آمد که دزدان را در حال ورود به بانک و سرقت از آنجا نشان می‌داد.

314525_684.jpg (555×370)

ماموران پس از تحقیق از کارمندان و به‌دست آوردن تصاویر دزدان مسلح، تحقیقات برای شناسایی و دستگیری آنها را شروع کردند. آنها به بررسی بانک اطلاعاتی پلیس پرداختند اما در جریان این تحقیقات سرنخی از دزدان به‌دست نیامد. با گذشت چند‌ماه از ماجرای سرقت، درحالی‌که هنوز ردی از سارقان مسلح به‌دست نیامده است قاضی پرونده مجوز انتشار تصاویر آنها را در روزنامه‌ها صادر کرده و از کسانی که دزدان را می‌شناسند خواسته است اطلاعات خود را از طریق شماره تماس ۵۱۰۵۵۵۰۱و ۵۵۳۸۱۰۳۶در اختیار کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=21152
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

پلیس پایتخت در تعقیب دزدان مسلح بانک
پلیس پایتخت در تعقیب دزدان مسلح بانک
پلیس پایتخت در تعقیب دزدان مسلح بانک
پلیس پایتخت در تعقیب دزدان مسلح بانک
پلیس پایتخت در تعقیب دزدان مسلح بانک