«عیسی امامی» در جلسه با کارکنان بانک مهر ایران در استان مازندران تأکید کرد: در سال جاری باید برای ارائه سریعتر و بهتر خدمت‌رسانی به مشتریان تلاش شود و ۷۰ درصد خدمات به صورت غیرحضوری ارائه گردد.

به گزارش اخبارپول، نشست صمیمی «عیسی امامی» رئیس هیأت مدیره بانک مهر ایران با رؤسای شعب و دوایر ستادی مدیریت شعب استان مازندران برگزار شد.

در این جلسه، امامی به ضرورت آگاهی همکاران از حاکمیت شرکتی اشاره کرد و گفت: لازم است همه همکاران جهت کاهش ریسک و کنترل داخلی شعب تسلط کامل در این زمینه داشته باشند.

وی در ادامه با بیان اینکه خدمات غیرحضوری از امور ضروری بوده، خاطرنشان ساخت: در سال جاری باید برای ارائه سریعتر و بهتر خدمت‌رسانی به مشتریان تلاش شود و ۷۰ درصد خدمات به صورت غیرحضوری ارائه گردد.

امامی با اشاره به وضع موجود اقتصادی، رسیدن به اهداف تعیین شده و افزایش سهم نقدینگی بانک را دور از انتظار ندانست و تأکید کرد: تلاش مضاعف همکاران در این زمینه می‌تواند نیل به این هدف را سهل‌تر کند.

رئیس هیأت مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در پایان این جلسه به پرسش‌های همکاران در زمینه‌های مختلف پاسخ داد.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=203223
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

۷۰ درصد خدمات بانکی مهر ایران غیرحضوری صورت گیرد
۷۰ درصد خدمات بانکی مهر ایران غیرحضوری صورت گیرد
۷۰ درصد خدمات بانکی مهر ایران غیرحضوری صورت گیرد
۷۰ درصد خدمات بانکی مهر ایران غیرحضوری صورت گیرد
۷۰ درصد خدمات بانکی مهر ایران غیرحضوری صورت گیرد