قراداد بیمه‌ای میان جهاد دانشگاهی و بیمه سرمد به امضا رسید، تا این نهاد بزرگ کشور به جمع مشتریان بزرگ سرمد اضافه شود.

به گزارش اخبارپول، به همین منظور، جلسه‌ای ویژه در خصوص تجمیع امور بیمه‌ای جهاد با حضور مجتبی کاتب رئیس هیات مدیره بیمه سرمد و شوشتری معاون اداری مالی جهاد دانشگاهی و جمعی از مدیران کل استانی جهاد و مدیران بیمه سرمد برگزار شد.

در این جلسه که در پژوهشکده فرهنگ و هنر جهاد دانشگاهی به صورت وبینار و با حضور مدیران کل استانی جهاد دانشگاهی در سراسر کشور برگزار شد، کاتب رئیس هیات مدیره بیمه سرمد توضیحاتی درباره توانمندی‌ها و کارنامه شرکت و خدمات نوین سرمد ارائه کرد.

سید مهدی جعفری‌ تنها سرپرست معاونت فنی بیمه‌های زندگی، علی آفرین سرپرست مدیریت بیمه‌های اشخاص، روح‌اله عظیمی گل‌تپه مدیر فنی بیمه های زندگیمهدی شمسایی سرپرست مدیریت امور استان‌ها و شبکه فروش، حسن آقایی عطا مدیریت توسعه بازار و امور بیمه‌گذاران و جواد فراهانی مدیر پروژه بیمه‌های جهاد دانشگاهی نیز توضیحاتی را درباره خدمات بیمه‌ای سرمد به مجموعه جهاد دانشگاهی ارائه کردند و به سوالات مدیران استانی جهاد درباره امور بیمه‌ای سرمد پاسخ دادند.

به گفته کاتب، بیمه سرمد سعی دارد تمامی خدمات بیمه‌ای جهاد دانشگاهی را یکپارچه کند، تا بتواند بهترین خدمات را به این مجموعه بزرگ که به تازگی به جمع مشتریان سرمد اضافه شده است، ارائه کند.

وی هم‌چنین با ابراز خرسندی از همکاری بیمه سرمد و جهاد دانشگاهی گفت: ارائه خدمات به جهاد دانشگاهی به عنوان یه سازمان دانش‌محور که پیوند عمیقی با جامعه علمی کشور دارد، این افتخار بزرگی برای سرمد است.

سید محمد جواد شوشتری معاون پشتیبانی جهاد دانشگاهی نیز در این جلسه با ابراز امیدواری از تجمیع امور بیمه جهاد در بیمه سرمد اظهار کرد: امید داریم که همکاری با بیمه سرمد تجربه خوبی برای ما باشد و همکاران ما رضایت خوبی را از خدمات سرمد داشته باشند.

پیش از این، بیش از ۱۰۰ واحد جهاد دانشگاهی در کشور به صورت مستقل امور بیمه‌ای خود را انجام می‌دادند که اکنون تمامی بیمه‌های این نهاد در بیمه سرمد تجمیع شده است.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=169374
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

جهاد دانشگاهی به جمع مشتریان بزرگ بیمه سرمد پیوست
جهاد دانشگاهی به جمع مشتریان بزرگ بیمه سرمد پیوست
جهاد دانشگاهی به جمع مشتریان بزرگ بیمه سرمد پیوست
جهاد دانشگاهی به جمع مشتریان بزرگ بیمه سرمد پیوست
جهاد دانشگاهی به جمع مشتریان بزرگ بیمه سرمد پیوست