مراسم تودیع و معارفه رئیس پیشین و رئیس جدید اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک تجارت طی مراسمی با حضور مشاور عالی مدیرعامل این بانک برگزار شد.
به گزارش پول پرس، ناصر صنعتینژاد با حضور در این مراسم گفت: تغییرات مدیریتی همواره در هر مجموعه میتواند به افزایش پویایی و نشاط آن منجر شود.
مشاور عالی مدیرعامل بانک تجارت ارائه یک تصویر واقعی، شفاف و مثبت از این بانک را از مهمترین وظایف روابط عمومی برشمرد و گفت: افزودن بر گستره مخاطبان پیامهای بانک، آگاهی از نظرات مشتریان و پاسخگویی مناسب به درخواستهای آنان باید همواره مدنظر مسئولان روابط عمومی باشد.
وی تقویت فرایندهای مشتریمدار و افزایش همبستگی در خانواده بزرگ بانک تجارت را از مهمترین وظایف اداره روابط عمومی دانست و ابراز امیدواری کرد انتصاب جدید در اداره روابط عمومی به سود روندهای اطلاع رسانی و پاسخگویی در بانک تجارت و افزایش رضایتمندی مشتریان و همکاران منجر شود.
ناصر صنعتینژاد در سخنان خود همچنین ضمن تاکید بر پویایی و پیشرفت مستمر در فعالیتهای اداره روابط عمومی، از زحمات محمدرضا غفوری، رئیس پیشین اداره روابط عمومی بانک تجارت تقدیر و همچنین برای ابراهیم کاظمپور، رئیس جدید این اداره آرزوی موفقیت و پیروزی کرد.
در ادامه این مراسم غفوری، رئیس پیشین اداره روابط عمومی با اشاره به توفیقات این اداره در سالهای اخیر گفت: با توجه به سابقه و تجربیات آقای کاظمپور در اداره روابط عمومی و ارتباط وی با بدنه بانک حضور وی در راس این اداره یک فرصت مغتنم برای تداوم پیشرفتهای اداره روابط عمومی است.
همچنین کاظمپور، رئیس جدید اداره روابط عمومی بانک تجارت نیز در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات رئیس پیشین، بر حاضر به کار بودن مجموعه روابط عمومی تاکید کرد و گفت: اداره روابط عمومی بانک تجارت به عنوان حلقه واسط مشتریان و مجموعه بانک همچون همیشه تمام تلاش خود را برای پاسخگویی سریع و مناسب به مشتریان خواهد کرد و حداکثر همت خود را بر رضایت مشتریان و تعالی بانک قرار میدهد.
انتهای پیام