بانک ملی قصد دارد با هدف جلب رضایت مشتریان، سقف اختیارات ادارات امور را افزایش دهد تا سرعت فرآیندهای بانکی افزایش یابد.

به گزارش اخبارپول، سید فرید موسوی معاون شعب بانک ملی با بیان این که باید قدردان حضور مشتریان بانک باشیم، اظهار کرد: چالش های مشتریان به فضای موجود کسب و‌ کار در جامعه باز می گردد و گاه برخی مقررات زائد و محدودیت ها، تولید را با مشکل مواجه می کند.

وی همچنین با اشاره به این که اکنون بار سنگین تامین نقدینگی جامعه به دوش بانک هاست، خاطرنشان کرد: باید گردش پول و جریان نقدینگی وجود داشته باشد تا حضور بانک ها معنی پیدا کند، اما اگر مشکلات موجود در سر راه بانک ها دیده نشود، در تخصیص منابع نیز سختی ها و مشکلاتی وجود خواهد داشت.

موسوی با تاکید بر اینکه در شرایط شیوه بیماری کرونا یا سایر حوادث غیرمترقبه، بانک ملی ایران وظیفه دارد حضور خود را پر رنگ تر کند، ادامه داد: با این روش، اثرگذاری بانک افزایش یافته و بخش های اقتصادی جامعه همچنان فعال خواهند ماند.
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با بیان این که بخش تولید همواره از حمایت های این بانک بهره مند خواهد ماند، اظهار کرد: این امر به همراهی دو سویه بانک و بخش صنعت دارد تا با حمایت از بخش تولید، جهش تولیدبه معنای واقعی کلمه محقق شود.

معاون شعب بانک ملی ایران نیز در این نشست با بیان این که این بانک بر اساس اعتماد مردمی شکل گرفته و برای افازیش این اعتماد بیش از پیش تلاش شود، گفت: ما باید منابع را به سمت اشتغال زایی و تولید و رونق اقتصادی سوق بدهیم.
حسن مونسان با اشاره به این که موانع بر سر راه تولید بررسی شده و تلاش هایی برای تسهیل امور در حال انجام است، خاطرنشان کرد: حداقل ۶٠ درصد مصارف بانک باید در بخش صنعت و کشاورزی هزینه شود.

او افزایش اختیارات مدیران در مناطق مختلف را در کوتاه کردن فرآیندها بسیار موثر دانست و گفت: بوروکراسی ها اداری باید کاهش یابد تا مشتریان در زمانی کوتاه تر به نتیجه مطلوب برسند.

مدیر امور شعب تهران نیز در این نشست گفت: وقتی از جهش تولید سخن می گوییم، نگاه ما توسعه اقتصادی کشور است که بانک ملی ایران در آن نقش اساسی دارد.

اصلان کریمی افزود: فعالیت های ما باید به افزایش ظرفیت واحدهای تولیدی، صنعتی و کشاورزی منتهی شود و این کار تنها با حرکت در چارچوب قوانین و مقررات ابلاغی امکان پذیر است.

در این جلسه که افشین کاظمی رئیس اداره امور شعب غرب تهران نیز در ان حضور داشت، مشتریان منتخب با بیان مطالبی به تشریح چالش ها و راهکارهای پیش رو پرداختند.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=160281
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

برنامه ریزی برای افزایش سرعت فرآیندها در بانک ملی
برنامه ریزی برای افزایش سرعت فرآیندها در بانک ملی
برنامه ریزی برای افزایش سرعت فرآیندها در بانک ملی
برنامه ریزی برای افزایش سرعت فرآیندها در بانک ملی
برنامه ریزی برای افزایش سرعت فرآیندها در بانک ملی