مدیرعامل بانک مسکن بر ضرورت برگزاری هر ساله جشنواره نوآوری در حوزه ساخت و ساز تاکید کرد و گفت: درباره راه‌های حمایت و پشتیبانی از نوآوران درحال کار هستیم.

نوآوران

به گزارش اخبارپول، ابوالقاسم رحیمی انارکی در مراسم اختتامیه جشنواره نوآوری در حوزه ساخت و ساز، با اشاره به اینکه چنین رویدادی برای اولین بار در کشور به همت بانک مسکن برگزار شد، اظهار کرد: شور و هیجانی که هم طراحان جشنواره و هم شرکت کنندگان و داوران داشتند ستودنی است.

وی با اشاره به بازدید وزیر راه و شهرسازی از غرفه های شرکت کنندگان جشنواره، متذکر شد: صنعت ساختمان کمترین سهم را از فناوری‌های نوین دارد و برای متولیان امر، این موضوع به یک دغدغه تبدیل شده است.

رحیمی انارکی بر ضرورت تداوم برگزاری این جشنواره تاکید و گفت: اگر نوآوران مورد حمایت قرار نگیرند یا منفعل می شوند و یا مهاجرت را انتخاب می‌کنند.

مدیرعامل بانک مسکن با اشاره به اینکه با توجه به ماهیت دولتی این بانک، محدودیت هایی وجود دارد، در عین حال بیان کرد: برای حمایت از نوآوران از پای نمی‌نشینیم؛ چراکه معتقدیم تنها راه کمک به کشور همین حمایت‌هاست و آن را مسوولیت اجتماعی خود می‌دانیم.

وی با بیان اینکه در خصوص راه‌های پشتیبانی از نوآوران برتر، حتما کار خواهیم کرد، خاطرنشان کرد: در اولین گام قرار است شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن قرار است در یکی از پروژه‌های آتی خود از محصولات تیم‌های برتر استفاده کند.

مجتبی عزیزیان عضو هیات مدیره بانک مسکن نیز در این مراسم، با اشاره به سابقه فعالیت خود در بخش صنعت، اظهار کرد: در آن زمان دانستم پشتیبانی از ایده‌های فناورانه از عهده یک نهاد مالی بر می‌آید که در عین حال زبان مشترکی یا بخش صنعت داشته باشد و بانک مسکن نیز همین شرایط را دارد.

وی معتقد است مراکز تحقیقاتی به تنهایی نمی‌توانند به تمام نیازهای کشور پاسخ دهند و حمایت از ایده‌پردازان و نوآوران به دنبال ارجاع مسائل کشور به عموم جامعه نیز ضروری و راهگشا است.

عزیزیان با اشاره به دغدغه‌مندی بانک مسکن در زمینه کمک به استارت‌آپ‌های صنعت ساختمان، از برگزاری جلسه مشترکی با برگزیدگان این جشنواره در هفته آتی نیز خبر داد تا به‌دنبال این جلسه، بانک در حد بضاعت در حوزه تامین مالی و بازاریابی محصولات نوآورانه برتر ورود کند.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=146324
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

حمایت از نوآوران، مسوولیت اجتماعی بانک مسکن است
حمایت از نوآوران، مسوولیت اجتماعی بانک مسکن است
حمایت از نوآوران، مسوولیت اجتماعی بانک مسکن است
حمایت از نوآوران، مسوولیت اجتماعی بانک مسکن است
حمایت از نوآوران، مسوولیت اجتماعی بانک مسکن است