مراسم اهدای جوایز برندگان جشنواره های استارتاپی فینتک ایران و شهر هوشمند نمایشگاه تراکنش در مرکز آیفینک برگزار شد.

به گزارش اخبارپول، مراسم اهدای جوایز برندگان جشنواره های استارتاپی فینتک ایران و شهر هوشمند نمایشگاه تراکنش با حضور دکتر فائز معاون بازاریابی و فروش شرکت خدمات انفورماتیک، مهندس هاشمی اقدم مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت فرادیس گسترکیش و دکتر بیات مدیرعامل مرکز فابا عصر دوشنبه ۲۳ دی ماه جاری در مرکز آیفینک برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، مهندس هاشمی اقدم از مرکز آیفینک به عنوان فرصتی برای رشد استارتاپ‌های فینتک یاد کرد و این نوید را داد با اقداماتی که تا کنون در قالب چند رویداد استارتاپی طی سالهای اخیر در شرکت خدمات انفورماتیک رخ داده، رفته رفته شاهد انسجام بیشتر در این حوزه خواهیم بود. وی تصریح کرد، مقرر شده آیفینک به عنوان دبیرخانه بخش استارتاپی همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت فعال شود.

در ادامه مراسم دکتر بیات مدیر عامل مرکز فابا نیز طی سخنانی ضمن قدردانی از شرکت خدمات انفورماتیک که با حضور در نمایشگاه تراکنش و حمایت از جشنواره ها، کمک شایانی به رونق فضای استارتاپی کشور در حوزه مالی نموده، از این شرکت به عنوان منشاء تحولات نوین و فناورانه در شبکه بانکی نام برد و این ظرفیت را فرصتی مناسب برای استارتاپهای فعال در این حوزه عنوان کرد.

در بخش پایانی سخنرانی‌ها دکتر فائز با اشاره به جایگاه شرکت خدمات انفورماتیک در صنعت بانکداری و نوآوریهای این حوزه، خاطر نشان ساخت: این شرکت مخاطب رویدادهای بسیاری در حوزه فناوری‌های اطلاعات و مالی است و مدیریت و راهبری آن نیز با معاونت بازاریابی و فروش است؛ اما حمایت از رویدادهای استارتاپی برای تک تک همکاران و دست‌اندکار بسیار جذاب و مسئولیت برانگیز است.

وی به اقدامات صورت گرفته در جریان همایش تراکنش اشاره کرد و افزود: طی فراخوان اولیه، یکصد تیم اعلام آمادگی کردند که بر اساس بررسی صورت گرفته، ۵۰ تیم انتخاب شدند و بنده شخصا با تمام تیمها به عنوان داور گفتگو داشتم که در نهایت برخی از این عزیزان موفق به احراز رتبه های برتر شدند.

در خاتمه این مراسم، جوایز تیمهای اول، دوم و سوم به ترتیب به تیمهای «آسان بورس» به عنوان پلتفرم طراحی استراتژی معاملاتی، استارتاپ «والکس» به عنوان بازار معاملاتی ارز دیجیتال و دو استارتاپ «دنگی پال» در حوزه پرداخت و «جیبیمو» در حوزه کیف پول موبایلی در بخش استارتاپهای برتر فینتک اهدا شد.

در بخش برگزیدگان جشنواره استارتاپی شهر هوشمند نیز جوایز به ترتیب به استارتاپ‌های مرکوری (بیمه بدنه) برای رتبه اول، چرخ (پیک دوچرخه) برای رتبه دوم و پایلا (شبکه سراسری فروش و توزیع کالا) برای رتبه سوم اهدا شد.

گفتنی است، تیم استارتاپی چرخ اعلام کرد در اقدامی انساندوستانه، جایزه خود را صرف آزادی زندانیان کم بضاعت خواهد کرد.

 


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=144788
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

اهدای جوایز برندگان جشنواره‌های استارتاپی فینتک ایران و شهر هوشمند
اهدای جوایز برندگان جشنواره‌های استارتاپی فینتک ایران و شهر هوشمند
اهدای جوایز برندگان جشنواره‌های استارتاپی فینتک ایران و شهر هوشمند
اهدای جوایز برندگان جشنواره‌های استارتاپی فینتک ایران و شهر هوشمند
اهدای جوایز برندگان جشنواره‌های استارتاپی فینتک ایران و شهر هوشمند