بیمه ایران در ششمین «جشنواره ملی برند محبوب مصرف کنندگان» که حاصل نظرسنجی گسترده مردمی از بیش از ۲ میلیون و ۵۴۰ هزار تن از هموطنان بود، به عنوان محبوب‌ترین برند ایرانی در گروه بانک و بیمه حائز رتبه نخست و کسب تندیس زرین برند محبوب ایرانی شد.

برند محبوب ایرانی

به گزارش اخبارپول، در این جشنواره که با حضور ۳۶۰۱ برند ایرانی از جمع ‏فعالان اقتصادی و بازرگانی و بر اساس نظر سنجی و آرای ۲ میلیون و ۵۴۳ هزار و ۹۴۳ نفر از ‏هموطنان برگزار شد، شرکت سهامی بیمه ایران در گروه اصلی بانک و بیمه و در هر سه زیر رشته تعریف شده برای صنعت بیمه (بیمه بدنه، بیمه ‏شخص ثالث و بیمه عمر و سرمایه‌گذاری) حائز رتبه اول و کسب تندیس زرین برند محبوب ایرانی شد.

نظر سنجی ششمین دوره جشنواره ملی برند محبوب مصرف‌کنندگان طی ۴ ماه در سال ۱۳۹۸ برگزار شد. در این نظرسنجی از مدل مبتنی بر نظرسنجی گسترده مردمی برای شناسایی میزان هواداری مصرف کنندگان در هر یک از گروههای کالا و خدمات استفاده شد تا ضمن ایجاد زمینه مشارکت گسترده مصرف کنندگان، ارزیابی قابل اعتمادی از طیف گسترده برندهای فعال در گروههای مختلف کالا و خدمات به دست آید.

در این جشنواره به منظور قدردانی از تلاش فعالان صنعتی و بازرگانی ایرانی، برند ایرانی دارای بالاترین رای به عنوان محبوب ترین برند ایرانی حائز تندیس زرین برند محبوبِ ایرانی و به شرط حضور حداقل ۵ برند ایرانی در گروه، برند ایرانی دوم گروه، حائز تندیس سیمین برند محبوب ایرانی شد. گزارش کامل جشنواره ششم در سایت ‏irantopbrands.org‏ قابل مشاهده است.

جشنواره برند محبوب به عنوان گسترده‌ترین نظرسنجی مردم در زمینه محبوبیت برندها، بستری برای شناسایی برندهای محبوب مردم فراهم کرده است تا ضمن شناسایی برندهای خوشنام ایرانی توسط مردم، زمینه قدردانی از این برندهای خوشنام و معتبر را فراهم آورد.

بدیهی است برندهای محبوب منتخب مردم، جایزه اصلی خود را از دست مصرف کنندگان دریافت می کنند و این بزرگترین افتخاری است که یک برند می تواند در بازار کسب کند. از سوی دیگر این رویداد به دنبال شکل دهی به جامعه هواداران برندهای ایرانی است تا با تعیین میزان توصیه گری برندهای فعال در بازار، زمینه مناسبی را برای کمک به تصمیم گیری خرید مصرف کنندگان فراهم آورد.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=141032
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

بیمه ایران «برند محبوب ایرانیان‏» شد
بیمه ایران «برند محبوب ایرانیان‏» شد
بیمه ایران «برند محبوب ایرانیان‏» شد
بیمه ایران «برند محبوب ایرانیان‏» شد
بیمه ایران «برند محبوب ایرانیان‏» شد