همزمان با فرا رسیدن ایام پیاده روی اربعین حسینی، کارکنان بانک ملی ایران با پیوستن به عشاق حسین(ع)، اقدامات متنوعی را برای خدمت رسانی به زائران حرم امام حسین (ع) انجام داده اند.

زائران اربعین حسینی

به گزارش اخبارپول، بانک ملی ایران به منظور ارایه خدمات مطلوب و پذیرایی از زائران اربعین حسینی علاوه بر برپایی موکب در مسیر پیاده روی اربعین، تمهیدات ویژه ای را در شعب مرزی خود و مسیر پیاده روی اربعین اندیشیده که ضمن استقبال از سوی زائرین با تقدیر مسئولین نیز مواجه گردید.

قدردانی استانداران از اقدامات همکاران بانکی در باجه های مرزی
احمد علی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان با حضور در باجه تفتان بانک ملی ایران در پایانه مرزی میرجاوه از نحوه ارائه خدمات شبانه روزی همکاران به زوار حسینی قدردانی کرد.

موهبتی ضمن تاکید بر افزایش زیرساخت ها در میرجاوه ابراز کرد: از اول محرم تاکنون بیش از ۹۰ هزار زائر پاکستانی از پایانه مرزی میرجاوه عبور کرده اند و کار خدمات رسانی به این زوار حرکت بزرگی است که توسط بخش های مختلف در مرز میرجاوه صورت گرفته است و اقدامات همکاران در بانک ملی ایران به این تعداد زائر قابل قدردانی است.

همچنین استاندار خوزستان به همراه رئیس حوزه خرمشهر نیز از باجه مرزی شلمچه بازدید کردند و از نزدیک در جریان نحوه خدمات‌رسانی شبانه روزی همکارن در این باجه قرار گرفتند.

خدمات بانکی در مسیر پیاده‌روی اربعین
بر این اساس بانک ملی ایران علاوه بر افزایش ساعت کار باجه های مرزی، استقرار یک دستگاه های وب کیوسک ، یک دستگاه کش لس (دستگاه‎های خودپرداز غیرنقدی)، دو دستگاه مودم پوز(pos) و یک دستگاه خودپرداز در مرز شلمچه و یک دستگاه خود پرداز در مرز چزابه و راه اندازی ۱۸ دستگاه خودپرداز از محل ورود به استان تا مرز چزابه آماده خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی است.

قابل ذکر است خدمت رسانی ارزی و ریالی سه شعبه مرکزی ایلام، مهران و باجه مرزی مهران به صورت شبانه روزی ، استقرار ۱۱۰ دستگاه خودپرداز ثابت در سطح استان، پنج دستگاه خودپرداز ثابت و یک واحد سیار شامل دو دستگاه خودپرداز در مهران و باجه مرزی مهران، تجهیز و آماده سازی مهمانسراهای شهر ایلام، مهران و شهرستان های منتهی به شهر مهران از دیگر اقدامات این بانک در استان ایلام است.

موکب‌های بانک ملی ایران
همکاران بانک ملی ایران از استان‌های لرستان، گیلان، ایلام و زنجان با برپایی موکب و یا اهدای کمک های نقدی به موکب های در مسیر راه پیمایی اربعین در خدمت زائران هستند.

موکب درمانی بیمارستان بانک ملی ایران به منظور خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی در مسیر پیاده روی اربعین مستقر شده و به صورت شبانه روزی و رایگان به ارائه خدمات درمانی و پزشکی به زائران می‌پردازد.

لازم به ذکر است موکب درمانی بیمارستان بانک تاکنون به ۵۲ هزار نفر خدمت رسانی کرده است که در مقایسه با سال گذشته ۵۰ درصد افزایش داشته است.

مراجعه کنندگان به این موکب علاوه بر دریافت سرویس‌های عادی پزشکی، سرویس ویژه به جانبازان و اطفال زیر۶ ماه، از خدمات دندان پزشکی نیز استفاده کرده اند.

همچنین هیئت خادمین حضرت زهرا (س) کارکنان بانک ملی استان ایلام در میدان اربعین واقع در پایانه مرزی مهران به صورت شبانه‌روزی به ارائه خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی می پردازد.

این موکب با تامین هزینه و مشارکت صد درصدی کارکنان این استان برپا شده است و روزانه به ده‌ها هزار نفر از زائران ارائه خدمت می کند.

در موکب ایثارگران بانک ملی ایران نیز که به همت همکاران اداره امور شعب استان لرستان برپا شده است روزانه در ۳ وعده بیش از ۱۲ هزار پرس غذای گرم توزیع شده و علاوه بر آن تعداد ۵۰۰۰عدد نان نیز بصورت روزانه بین زائرین پخش می گردد.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=140223
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

ادامه خدمات‌رسانی بانک ملی به زائران حسینی
ادامه خدمات‌رسانی بانک ملی به زائران حسینی
ادامه خدمات‌رسانی بانک ملی به زائران حسینی
ادامه خدمات‌رسانی بانک ملی به زائران حسینی
ادامه خدمات‌رسانی بانک ملی به زائران حسینی