عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با اشاره به تغییر رویه بانک ها از پرداخت نقد به ایجاد اعتبار برای مشتریان، گفت: در سامانه سککوک به جای پرداخت نقد به صاحبان کسب و کار اعتبار داده می‌شود که این اعتبار علاوه بر شفافیت در هزینه کردن آن باعث کاهش هزینه های تولید کنندگان کالا و خدمات و نیز کسب کارمزد برای بانک خواهد شد.

منابع ارزان

به گزارش اخبارپول، مسعود خاتونی در همایشی با محوریت جذب منابع ارزان قیمت و کاهش مطالبات غیر جاری که با حضور روسای ادارات امور و حوزه های تهران در سالن کنفرانس اداره امور شعب جنوب تهران برگزار شد، اظهار کرد: راهکارهای متنوعی برای جذب منابع ارزان قیمت وجود دارد که ارائه خدمات متناسب با این نیاز و معرفی محصولات مختلف بانک به ویژه در حوزه بانکداری الکترونیک در این بخش می تواند راه گشا باشد.

وی انتقال دانش، تجربه و تبین بخشنامه ها، دستورالعمل ها و اهداف به همکاران شاغل در شعب را از جمله وظایف روسای حوزه ها دانست و گفت: روسای حوزه ها به عنوان آخرین نقطه اتصال صف و ستاد می بایست از درک صحیح و درست کارکنان نسبت به امکانات و مزیت های رقابتی محصولات بانک اطمینان حاصل کرده و در تبین اهداف کلی بانک کوشا باشند.

اصلان کریمی مدیر امور شعب تهران نیز در این همایش مهمترین اهداف ایجاد حوزه ها را تسریع در ارائه خدمات به مشتریان و همکاران، تبیین و تشریح بخشنامه‌ها، رسیدگی سریع به شکایات و نارضایتی ها، تقویت بعد نظارت و کنترل داخلی شعب، انتقال اختیارات ستاد به شعب، افزایش قدرت چانه زنی و مذاکره مسئولان شعب با مشتریان، گسترش دامنه بازار یابی واحدها، افزایش همگرایی بین صف و ستاد و افرایش قدرت تصمیم گیری و ریسک شعب دانست.

هادی سالار خیلی مدیر امور طرح و برنامه نیز ضمن پاسخ به سوالات همکاران، گزارش مختصری از چگونگی تعیین شاخص‌ها بیان کرد.

میر محمود موسوی رئیس اداره کل مدیریت استراتژیک بانک هم ضمن ارائه گزارشی، برنامه‌های جاری و آتی این اداره کل را تشریح کرد.

در پایان این نشست نیز عضو هیات مدیره و مدیران امور ضمن شنیدن نقطه نظرات همکاران حاضر در جلسه به سوالات آنها پاسخ دادند و از حوزه‌های برتر با اهدای لوح قدردانی شد.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=140212
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

سککوک، سامانه‌ای برای کاهش قیمت تمام شده کالا و خدمات
سککوک، سامانه‌ای برای کاهش قیمت تمام شده کالا و خدمات
سککوک، سامانه‌ای برای کاهش قیمت تمام شده کالا و خدمات
سککوک، سامانه‌ای برای کاهش قیمت تمام شده کالا و خدمات
سککوک، سامانه‌ای برای کاهش قیمت تمام شده کالا و خدمات