مدیرعامل بانک صنعت و معدن اعلام کرد: این بانک از ابتدای سال جاری تاکنون تسهیلات سرمایه در گردش بیش از ۱۰ هزار واحد تولیدی به مبلغ ۵۴ هزار میلیارد ریال را در راستای تحقق شعار رونق تولید تأمین کرده است.

اراك

به گزارش اخبارپول، حسین مهری که روز چهارشنبه گذشته به استان مرکزی سفر کرده بود در دیدار با همکاران شعبه اراک ضمن بیان مطلب فوق افزود: پرداخت تسهیلات ثابت و ایجادی نیز در این مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۲۹ درصد افزایش یافته است.

وی خاطرنشان کرد: بانک صنعت و معدن از ابتدای سال جاری تاکنون به سه هزار طرح توسعه ای برای افزایش اشتغال و تولید در کشور تسهیلات پرداخت کرده است.

مدیرعامل بانک صنعت و معدن به لحاظ وضعیت منابع و مصارف، اعتبارات و تسهیلات، مطالبات غیرجاری، کارمزدها و ضمانت‌نامه‌ها عملکرد شعب بانک را مورد ارزیابی قرار داد و به تبیین نحوه دستیابی به اهداف تعیین‌ شده طبق برنامه‌ سال ۱۳۹۸ پرداخت.

مهری با اشاره به تفویض اختیارات بیشتر به مدیران استانی بانک تصریح کرد: لازم است تمامی همکاران با عملکردی منسجم و در تعامل مناسب با بخش های مرتبط در ستاد برای کسب بالاترین شاخص ها در جذب منابع و کاهش مطالبات بکوشند.

وی عنوان کرد: عدم دقت کافی در بررسی اهلیت و صلاحیت متقاضیان تسهیلات، فقدان سیستم اعتبارسنجی مناسب، زمان‌بر بودن اقدامات قانونی بر روی وثایق رهنی، عدم نظارت صحیح و مستمر بر نحوه مصرف تسهیلات و وجود برخی خلاء های قانونی از جمله مواردی است که موجب می‌شود مطالبات معوق در بانک افزایش یابد و مدیریت بانک با تقویت بخش حقوقی و وصول مطالبات در صدد کاهش مطالبات غیرجاری بانک است.

این مدیر ارشد بانکی تصریح کرد: وصول مطالبات بانک صنعت و معدن در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۲۳ درصد افزایش یافته و نیاز است تلاش بیشتری برای وصول این مطالبات انجام شود.

مهری در زمینه تکریم ارباب رجوع اظهار کرد: بانکداری همواره بر پایه مشتری مداری و رضایت ذینفعان استوار است و مهارتهای ارتباطی مطلوب کارکنان سبب تشخیص به موقع نیاز مشتریان و پاسخ دهی مناسب به این نیازهای رو به تحول خواهد شد.

وی یادآور شد: پذیرای نظرات و پیشنهادهای همکاران هستیم تا بهره وری و کارایی را در تمامی بخش‌های بانک ارتقاء بخشیم و بازدیدها و جلسات مستمر با مدیران این بانک در استانهای مختلف به این منظور است که همکاران بتوانند مسائل خود را برای شناخت، ارزیابی و کاهش مشکلات به طور مستقیم مطرح کنند.

مدیرعامل بانک صنعت و معدن ابراز کرد: با پشتوانه تخصصی این بانک این هدف را دنبال می کنیم که بانک به عنوان مشاور در کنار سرمایه گذاران بخش صنعت و معدن کشور نقشی مؤثرتر از گذشته داشته باشد و با ایجاد ساز و کارهای بانکداری شرکتی هر طرح را به صورت پرو‍ژه ای منحصر به فرد مورد بررسی و اجرا قرار دهد.

در پایان این سفر حسین مهری به اتفاق هیأت همراه از شرکت های صنایع داروپات شرق، گروه صنعتی بوتان، نیکسان صنعت، آلومینیوم ایران (ایرالکو) اراک ، پروفیل اراک و صنایع نخ خمین و شرکت کاغذ پاسارگاد مرکزی بازدید کرد.

وی در دیدار با مدیران این شرکت ها، ضمن بررسی مشکلات واحدهای تولیدی یاد شده در خصوص اعطای خدمات متنوع بانکی و آسان سازی فرآیند اعطای انواع تسهیلات در جهت حمایت از تولید اطمینان خاطر داد و ابراز امیدواری کرد شرکت های منتفع از خدمات بانک صنعت و معدن نسبت به تمرکز حسابهای بانکی و گردش نقدینگی در این بانک اقدام کنند.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=139855
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

پرداخت ۵۴هزار میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش توسط بانک صنعت و معدن
پرداخت ۵۴هزار میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش توسط بانک صنعت و معدن
پرداخت ۵۴هزار میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش توسط بانک صنعت و معدن
پرداخت ۵۴هزار میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش توسط بانک صنعت و معدن
پرداخت ۵۴هزار میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش توسط بانک صنعت و معدن