- پایگاه خبری اخبارپول - http://poolpress.ir -

تیم‌های ایده در شبکه نوآفرینی «پلنت» دعوت به همکاری شدند

به گزارش اخبارپول، چندی پیش ‌ اولین مرکز نوآوری صنعت بیمه [1] در کشور با نام تجاری «پلنت»، فعالیت خود را در سوله سوم کارخانه نوآوری آزادی آغاز کرد.

«پلنت» ایجاد شبکه نوآوری صنعت بیمه است و علاوه بر این که خدمات رایج و تازه شرکت‌های بیمه را توسعه می‌دهد، این خدمات را از دیدگاه مشتریان نیز بررسی خواهد کرد تا دریچه‌های تازه‌ای به صنعت بیمه کشور باز کند.

«پلنت» [2] با هدف استقرار، آموزش، مشاوره و در نهایت سرمایه‌گذاری در حوزه استارتاپ‌های بیمه‌ای و مالی فعالیت خود را آغاز کرده است.

این شبکه به تازگی در فراخوانی از چرخه اول جذب در قالب تیم ایده دعوت به عمل آورده است تا از ۸ تا ۲۵ مهرماه برای مشارکت در این طرح اقدام کنند.

شرایط و اولویت‌های پلنت در این طرح استارتاپ‌ها و صاحبان تیم-ایده‌ای که در حوزه صنعت بیمه و اینشورتک ارزش افزوده ایجاد کنند و یا بتوانند به صنعت بیمه خدمات ارائه دهند، ( مستقیم و یا با یک واسطه ) است.

همچنین پلنت از استارتاپ‌هایی که در حوزه‌های سلامت، حمل‌و‌نقل، گردشگری و … فعال هستند و می‌توانند با قرارگرفتن در کنار محصولات بیمه‌ای، منجر به خلق محصول یا راه‌حل نوآورانه جدیدی در صنعت بیمه شوند، نیز دعوت به‌عمل آورده است.

پلنت اعلام کرده که درخواست‌ها ۴۸ ساعت پس از دریافت، بررسی و در صورت کامل‌بودن مستندات و هم‌سویی با چشم‌اندازهای پلنت، حداکثر طی هفت روز برای ارائه اولیه دعوت می‌شوند.

تیم‌های صاحب ایده و علاقه‌مند به شکل‌دهی کسب‌و‌کار خود در پلنت می‌توانند در تاریخ مقرر درخواست خود را روی Plannet.ir/register [3] ثبت کنند.