یکصدوچهل‌وهفتمین شماره شهریورماه نشریه بانک سامان ویژه بیستمین سالگرد تأسیس بانک سامان منتشر شد.

به گزارش اخبارپول، بهرام فتحعلی نائب‌رئیس هیئت‌مدیره یادداشتی با عنوان «موفقیت حاصل تصمیمات هوشمندانه است»، علی نعمتی عضو هیئت‌مدیره یادداشتی با عنوان «اثربخشی و بهره‌وری سرلوحه برنامه راهبردی است»، علیرضا معرفت قائم‌مقام مدیرعامل یادداشتی با عنوان «تعمیق استراتژی از ضروریات پیاده‌سازی موفق برنامه راهبردی است»، فرنود حسنی مدیر روابط عمومی و صدای مشتریان یادداشتی با عنوان «بیست سال حرکت بر مدار استراتژی»، راضیه غنجی مدیر هماهنگی نشریه سامان یادداشتی با عنوان «ما رسیدیم به ۲۰» در این شماره منتشر کرده‌اند.

در این شماره گفتگویی مشروح با ناصر بزرگمهر سردبیر نشریه سامان با عنوان «سامان، پرتیراژترین نشریه بانکی کشور است» را می‌خوانید.

«توسعه بانکداری الکترونیک به سبک سامان» تحلیلی از وضعیت بانکداری الکترونیک بانک سامان است که در این شماره منتشر شده است. گفتگو با همکاران شعبه بازار از مطالب خواندنی این شماره است. گزارشی از همکاری بانک سامان با زنجیره خیره امید و بنیاد کودک، گزارشی از فوتسال بانک سامان از گذشته تا امروز، گزارشی از هشتمین جام فوتسال سامان، انتشار عکس‌های دسته‌جمعی جشن بیست‌سالگی شعب از مطالب و تصاویر دیدنی است شماره است.

این شماره به سراغ مشتریان وفادار که از اولین مشتریان بانک سامان بوده‌اند رفته‌ایم و با آنها به گفتگو نشسته‌ایم همچنین گفتگو با برترین‌های سامان ۱۴۰۰ از دیگر مطالب این شماره است.

«چگونه بهتر بنویسیم» را از زبان سامان جمشیدی مدرس زبان آکادمی سامان در این شماره بخوانید. بزرگترین چالش فن‌آوری نیست، فرهنگ است مقاله‌ای که در این شماره ایجاد یک سازمان توانا را مورد بررسی قرار داده است.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=138680
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

شماره ۱۴۷ نشریه بانک سامان منتشر شد
شماره ۱۴۷ نشریه بانک سامان منتشر شد
شماره ۱۴۷ نشریه بانک سامان منتشر شد
شماره ۱۴۷ نشریه بانک سامان منتشر شد
شماره ۱۴۷ نشریه بانک سامان منتشر شد