نشست شورای مدیران شرکت بیمه “ما” با حضور مدیرعامل و اعضای هیات مدیره برگزار شد.

شورای مدیران

به گزارش اخبارپول، بعد ازظهر روز دوشنبه بیست و پنجم شهریور ماه ۹۸، جلسه شورای مدیران ستادی در سالن جلسات دفتر مدیرعامل برگزار شد.

در این نشست که با حضور مدیرعامل، اعضاء هیات مدیره، معاونین و هیات عامل، مدیران ستادی و مشاورین بیمه “ما” برگزار شد، نخست مدیرعامل بیمه “ما” ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، تحلیلی از عملکرد شرکت در شش ماهه نخست سال نود و هشت ارائه و تحقق ۱۱۰درصدی برنامه های پیش بینی شده را اعلام کرد و گفت: بیمه “ما” در سال های گذشته با مهار مشکلات و تثبیت به موفقیت‌های زیادی دست یافته و امروز در مرحله شکوفایی قرار دارد و به حق می‌توان گفت گام‌های خوبی در مسیر تعالی برداشته است.

بهاری فر اظهار کرد: بیمه “ما” سرمایه عظیمی به نام همدلی و انسجام سازمانی دارد که در تمام سطوح قابل لمس و بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است و امیدواریم با بیشتر شدن همگرایی و هم افزایی مدیریت های ستادی و شبکه فروش و همدلی بیشتر در کار گروهی این مودت، دوستی و اعتماد افزایش یافته و منجر به موفقیت های بیشتر و آینده درخشان تر برای مجموعه و پرسنل با دانش و منعطف شرکت بیمه “ما” شود که این موضوع با وجود هیات مدیره منسجم و همدل دور از دسترس نیست.

اعضای هیات مدیره متشکل از احمد توکل مقدم، بیژن صادق و محمد جعفریان عملکرد صحیح شرکت را نشان از تلاش و جدیت تمام مدیران و پرسنل دانستند و فراهم کردن بستر مناسب در راستای ارائه بهترین خدمات به بیمه‌گذاران با در نظر گرفتن اصول سازمانی یعنی “سلامت”، “حرفه‌ای‌گری” و ” انسجام سازمانی” را حائز اهمیت قلمداد کردند.

در ادامه معاون شبکه فروش و توسعه بازار، گزارشی از عملکرد شبکه فروش، شعب و نمایندگان و طرح های مبتکرانه و نوآورانه با رویکرد مدیریت ریسک و هدف رشد پرتفوی ارائه کرد. سپس مدیران بیمه‌های اتومبیل و اتکایی و روابط بین الملل گزارشی مختصر از عملکرد و اقدامات صورت گرفته در حوزه ادارات تابعه ارائه کردند.

در ادامه حجت بهاری فر، پس از استماع گزارش مدیران ستادی طی سخنانی ضمن ارائه رهنمودهای لازم در راستای خدمت مضاعف به مشتریان و اتخاذ راهکارهای اجرایی بهینه در این خصوص، بر لزوم ادامه روند رو به رشد شرکت بیمه “ما” در صنعت بیمه تأکید کرد.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=138388
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

جلسه شورای مدیران شرکت بیمه ما برگزار شد
جلسه شورای مدیران شرکت بیمه ما برگزار شد
جلسه شورای مدیران شرکت بیمه ما برگزار شد
جلسه شورای مدیران شرکت بیمه ما برگزار شد
جلسه شورای مدیران شرکت بیمه ما برگزار شد