- پایگاه خبری اخبارپول - http://poolpress.ir -

برگزاری گردهمایی سراسری روسای شعب استان‌های مازندران، گلستان و سمنان

به گزارش اخبارپول، در ابتدای این جلسه سید مهدی سلیم بهرامی مدیر منطقه ضمن ابراز خشنودی از حضور مدیر شعب استانها توضیحاتی اجمالی از آمار، عملکرد و وضعیت آموزشی و پرسنلی این استان‌ها در مدت زمان سپری شده از سال و اهداف بدست آمده، برای حضار تشریح کرد.

در ادامه حسینی کناروئی مدیر امور شعب استانها ضمن تشکر از زحمات تمامی همکاران در جهت تحقق و پیشبرد اهداف عالیه بانک ایران زمین، [1] حکم خطیبی معاون جدید منطقه را تقدیم و از وی خواست تمامی دانسته‌های علمی و تجربی خود را در جهت پیشبرد اهداف عالیه بانک بکار گیرد.

کناروئی با بیان اهمیت آموزش کارکنان در پیشبرد اهداف بانک اظهار کرد: یادگیری و افزایش سطح دانش به عنوان نیاز اساسی کارکنان است که می‌تواند موجبات بهبود «کیفیت زندگی کاری کارکنان» را فراهم و از آنان افرادی متفکر، تحلیل گر و تسهیل گر در سازمان بسازد.

در حاشیه این گردهمایی [2] مدیر امور شعب استانهای این بانک با همراهی سلیم بهرامی مدیر منطقه از شعب منتخب بازدید و ضمن دیدار و گفتگو با همکاران خواستار تلاش و حساسیت ویژه رؤسا و کارکنان شعب نسبت به افزایش سپرده‌های قرض‌الحسنه جاری و پس‌انداز بانک شد و عنوان کرد: افزایش منابع جاری بانک در گرو سرویس‌دهی مناسب به مشتریان است و همکاران بایستی نسبت به این موضوع حساس‌تر باشند.