اخبارپول- مریم ابونیا: کاربران فعال همراه بانک سینا تا پایان شهریورماه فرصت دارند با انجام تراکنش‌های بانکی و کسب حداقل ۳۰۰ امتیاز در باشگاه مشتریان، از جوایز ارزنده این بانک بهره‌مند شوند.

طرح همراز بانک سینا

 به گزارش خبرنگار اخبارپول، مشتریان می توانند با نصب، به کارگیری موبایل بانک سینا، افزایش تعداد تراکنش‌ها و صعود در نردبان امتیازها در باشگاه، شانس برنده شدن خود را در طرح همراز بانک سینا افزایش دهند.

برهمین اساس، مشتریان بانک سینا با نصب نرم افزار همراه بانک و ورود به این سامانه، ۵۰ امتیاز نیز هدیه می‌گیرند.

 همچنین مشتریان می‌توانند متناسب با فعالیت خود در این بستر و انجام تراکنش‌های مختلف با کارت بانکی سینا، امتیازهای ویژه‌ای در باشگاه مشتریان به میزان ۲ برابر امتیاز سایر درگاه‌های پرداخت الکترونیک بانک کسب کنند.‌

لازم به ذکر است، در طرح همراز باشگاه مشتریان بانک سینا به ازای پرداخت هر قسط ۱۰۰هزارتومانی، در همراه بانک ۲ امتیاز ویژه نیز به کاربران می‌دهد.

این گزارش می‌افزاید، مشتریان می‌توانند با عضویت در باشگاه مشتریان و مراجعه به بخش پیشخوان، مقدار امتیازات کسب شده خود را مشاهده کنند.

گفتنی است، سری اول قرعه کشی این طرح دی ماه سال گذشته برگزار شد که طی آن ۴۰۰ مشتری بانک سینا به قید قرعه برنده جوایز نقدی این بانک شدند و این جوایز به برندگان قرعه کشی مرحله دوم که آخر شهریورماه انجام می‌شود نیز اهدا می‌شود.

چرا از موبایل بانک سینا استفاده کنیم؟

جدا از طرح همراز و اهدای جوایز به مشتریانی که از موبایل بانک سینا استفاده می‌کنند ممکن است این سوال برای مشتریان و یا سایر کاربران مطرح شود که چرا از این خدمات استفاده کنند. به بیان دیگر موبایل بانک سینا چه مزیت‌هایی برای کاربران آن هم در بازار رقابتی امروز دارد؟

از امتیازات موبایل بانک سینا می‌توان به خدمت «پی‌بوم» اشاره کرد. بانک سینا با سامانه پی‌بوم شرایطی را فراهم کرده که کسب‌و‌کارها امکان سرویس دهی به کاربران موبایل بانک سینا را داشته باشند.

در حقیقت پی‌بوم یک بستر مالی است که فروشگاه‌های مختلفی با خدمات متنوع را به عنوان پذیرنده در خود جای داده و مشتریان با همه کارت‌های شتابی خود می‌توانند از این فروشگاه خرید کنند.

شما حتی می‌توانید پرداخت کرایه تاکسی یا خرید بیمه نامه را از طریق پی بوم انجام دهید.

به گزارش اخبارپول، سرویس «پیامد» نیز یکی دیگر از خدمات موبایل بانک سینا است که شما می‌توانید با به کارگیری آن در امتیاز خود را در طرح همراز بانک سینا بالا برده و از جوایز این بانک بهر‌مند شوید.

با فعالسازی سرویس پیامد در موبایل بانک سینا، کاربران می‌توانند شرح و جزئیات بیشتری از تراکنش‌های انجام شده در تمام درگاه‌های بانک را در کوتاهترین زمان ممکن دریافت و مشاهده کنند.

یک مزیت استفاده از سرویس پیامد این است که در صورت عدم اتصال به اینترنت، اطلاع‌رسانی تراکنش از طریق پیامک برای کاربر ارسال می‌شود.

 برای شرکت در قرعه کشی طرح همراز با مراجعه صفحه دانلود موبایل بانک سینا (اینجا) به جمع ۲۷۲هزار کاربر موبایل بانک سینا بپیوندید.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=137852
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

برنده «طرح همراز» بانک سینا باشید
برنده «طرح همراز» بانک سینا باشید
برنده «طرح همراز» بانک سینا باشید
برنده «طرح همراز» بانک سینا باشید
برنده «طرح همراز» بانک سینا باشید