کد خبر: 137040
چهارشنبه 30 مرداد 1398 - 13:13
باشگاه مشتریان بیمه کوثر بهمنظور افزایش رضایت بیمهشدگان و مشتریان وفادار راهاندازی شد.
به گزارش اخبارپول، احمدرضا عصاری اظهار کرد: بیمهگذاران شرکت که در این باشگاه عضو میشوند، خدمت ویژهای دریافت میکنند و فرصت استفاده از مزایای منحصربهفردی همچون بهرهمندی از تخفیف خرید و دریافت درصدی از مبلغ خرید بهعنوان اعتبار برایشان ایجاد میشود.
مدیر روابطعمومی و امور مشتریان بیمه کوثر با بیان اینکه در باشگاه مشتریان هر یک از بیمهگذاران عضو باشگاه با توجه به میزان امتیازی که بهدست میآورند میتوانند بهعنوان اعضای ویژه، طلایی، نقرهای، برنزی و معمولی از مزایای خاص هر یک از این گروهها بهرهمند شوند، خاطرنشان کرد: کسب امتیاز و قرار گرفتن در هر گروه با توجه به میزان مشارکت اعضای باشگاه در فعالیتهای مختلفی همچون تمدید بیمهنامه، معرفی به دوستان، شرکت در نظرسنجی، خرید برخط، تکمیل حساب کاربری باشگاه و … صورت میگیرد.
وی با اشاره به اینکه مشتریان گروه ویژه از مزایایی همچون ۵۰ تا ۷۵ درصد تخفیف در خرید پوششهای بیمهای عمروسرمایهگذاری، درمان خانواده، هزینههای حقوقی، ودیعه مستاجر، آتشسوزی منزل مسکونی، حوادث انفرادی، صندوق عقب اتومبیل و … بهرهمند میشوند، تصریح کرد: اعضای گروه طلایی نیز میتوانند در خرید این بیمهنامهها از ۲۰ تا ۶۰ درصد تخفیف برخوردار شوند.
مدیر روابطعمومی و امور مشتریان بیمه کوثر متذکر شد: در گروه نقرهای، ۱۵ تا ۶۰ درصد تخفیف برای خرید پوششهای مختلف بیمهای در نظر گرفته شده است، ضمن اینکه اعضای معمولی باشگاه نیز در خرید این بیمهنامهها میتوانند از تخفیف ۵ تا ۵۵ درصدی برخوردار شوند.
عصاری با تاکید بر اینکه باشگاه مشتریان فرصتهایی را برای بیمهگذاران شرکت فراهم میکند که علاوه بر استفاده از انواع پوششهای بیمهای شرکت، بتوانند از خدمات مختلف دیگر نیز به شکل رایگان و یا با تخفیفهای ویژه بهرهمند شوند، ابراز کرد: در این باشگاه، اعتبارهایی نیز برای مشتریان در نظر گرفتهایم. مشتریان پس از عضویت در باشگاه، درصدی از خریدشان بهعنوان اعتبار به آنها تعلق میگیرد و با توجه به اعتبار کسبشده میتوانند از خدمات معمولی، یک ستاره، دو ستاره، سه ستاره، چهار ستاره و پنج ستاره استفاده کنند، ضمن اینکه امکان استفاده از نرخدهی رشتههای مختلف بیمهای با توجه به ستارههای کسب شده میسر است.
وی با ذکر مثالی در این باره عنوان کرد: در خدمات پنجستاره، اعضای باشگاه از مزیتهایی همچون ارایه خدمات صدور در محل و خارج از نوبت، ارایه رایگان بیمهنامههای جدید و لوکس، افزایش مهلت پرداخت در تمدید بیمهنامه و … بهرهمند میشوند و امکان استفاده از امکانات رفاهی، سفرهای زیارتی، اقامت در هتلها و … را نیز خواهند داشت.
مدیر روابطعمومی و امور مشتریان بیمه کوثر افزود: این باشگاه با همکاری معاونتهای برنامهریزی و نظارت راهبردی و فنی، مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات و شرکت سیکلاب به بهرهبرداری رسید.