بانک سامان با اجرای سیستم مدیریت رسیدگی به شکایات مشتریان، موفق به دریافت ایزو ۱۰۰۰۲ شد.

رسیدگی به شکایات

به گزارش اخبارپول، بانک سامان پس از اجرای موفق استانداردهای مربوط به برقراری ارتباط موثر و هدفمند با مشتریان و پیگیری دقیق شکایات آنها، موفق به اخذ گواهینامه بین المللی ایزو ۱۰۰۰۲ شود. در همین حال اخذ این گواهینامه، گام مهمی در مسیر حرکت مشتری محور بانک سامان است و این امکان را فراهم کرده تا رسیدگی به شکایات مشتریان در فرآیندی اثربخش و مطلوب صورت پذیرد.

گفتنی است، استاندارد بین المللی ایزو ۱۰۰۰۲، راهنمایی برای طراحی و پیاده‌سازی یک فرآیند ثمربخش و کارا جهت رسیدگی به شکایات‌ برای انواع فعالیت‌های تجاری از جمله فرآیندهای تجارت الکترونیک است.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=136973
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

اخذ ایزو ۱۰۰۰۲ برای رسیدگی به شکایات مشتریان توسط بانک سامان
اخذ ایزو ۱۰۰۰۲ برای رسیدگی به شکایات مشتریان توسط بانک سامان
اخذ ایزو ۱۰۰۰۲ برای رسیدگی به شکایات مشتریان توسط بانک سامان
اخذ ایزو ۱۰۰۰۲ برای رسیدگی به شکایات مشتریان توسط بانک سامان
اخذ ایزو ۱۰۰۰۲ برای رسیدگی به شکایات مشتریان توسط بانک سامان
اخذ ایزو ۱۰۰۰۲ برای رسیدگی به شکایات مشتریان توسط بانک سامان