کد خبر: 136958
دوشنبه 28 مرداد 1398 - 12:43
ششمین همایش انگیزشی آموزشی نمایندگان بیمه ملت در غرب کشور (استانهای همدان، کرمانشاه، کردستان)، با محوریت بهبود کار تیمی و خلاقیت گروهی، در هتل باباطاهر همدان برگزار شد.
به گزارش اخبارپول، علی صلاحینژاد، مدیرعامل بیمه ملت در این همایش با تاکید بر ضرورت تمرکز بر فروش بیمههای خرد اظهار کرد: نقش شبکه فروش به عنوان متولیان و بازوان اجرایی صنعت بیمه بسیار در این زمینه حائز اهمیت است.
وی ارکان رقابت در صنعت بیمه را برشمرد و گفت: بازاریابی رابطهمند، مشتریمداری و ارائه خدمات مطلوب از جمله مواردی است که ارکان رقابت را در صنعت بیمه به خود اختصاص داده است.
مدیرعامل بیمه ملت، در بخش دیگری از سخنان خود، عوامل تحول صنعت را مدنظر قرار داد و عنوان کرد: در صنعت بیمه به دو عامل مشتری و رقبا، توجه خاصی نشده است.
صلاحینژاد اساس فعالیت صنعت بیمه را فروش خدمت دانست و افزود: این مهم، لزوم توانمندسازی و سرمایهگذاری بر شبکه فروش را دوچندان میسازد.
وی، در پایان، ادوار فعالیتهای شرکتهای بیمه را بر اساس محصولگرایی، فروشگرایی، مشتریگرایی و بازارگرایی با تمرکز بر فروش بیمههای خرد اعلام کرد و گفت: لزوم جذب پساندازهای خُرد افراد، اهمیت هماهنگی شبکه فروش با سیاستهای شرکت و حرکت به سمت فروش بیمههای غیرثالث از جمله مواردی است که در بیمه ملت نسبت به حصول آن برنامهریزی شده است.
معاون فنی بیمههای اموال و مسئولیت، در بخش دیگری از این همایش، بهرهمندی از تکنولوژی در فروش بیمه را حائز اهمیت دانست و ابراز کرد: باید هوشمندانه عمل کنیم و فروش بیمه ثالث را به حداقل برسانیم.
صلاحینژاد در همین خصوص افزود: این فرایند، زمانبر بوده که به همکاری نمایندگان و شرکت بستگی دارد و همه با هم تلاش میکنیم تا هرچه سریعتر به انجام برسد.
فرهاد عظیمی، سودآوری برای شرکت، نمایندگان و بیمهگزاران را مورد تاکید قرارداد و متذکر شد: با توجه به تغییرات مدیریتی انجام شده، نگاه به شبکه فروش تغییر کرده است و ما، که یک خانواده بزرگ هستیم باید به یکدیگر کمک کنیم و با ورود به بازارهای بکر و جدید با همکاری مدیریت طرح و توسعه، شرایط بهتری را فراهم سازیم.