معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد گفت: شریک‌محوری کارآمدتر از جذب هواداری صِرف است.

ارتباط دو سویه

به گزارش اخبارپول، محمد خدّادی، معاون مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سومین نشست تخصصی- توجیهی مسئولین روابط عمومی بیمه ایران اظهار کرد: ایجاد ارتباط دو سویه و دقیق منجر به درک متقابل، اقدام مشترک و تأمین منافع طرفین یک بنگاه اقتصادی می شود.

وی با اشاره به نقش حیاتی رسانه‌ها در عصر انفجار اطلاعات و ارتباطات، نیازمندی های بشر امروز را اکسیژن برای زنده ماندن و ارتباط برای زندگی کردن دانست و گفت: اطلاعات مرز زنده بودن و زندگی کردن است و باید ایجاد ارتباط دو سویه منجر به درک متقابل، اقدام مشترک و تأمین منافع طرفین شود.

معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد با اشاره به تحولات عمیق در کارکرد رسانه‌ها و تاکید بر ترویج انسانیت افزود: نارسایی اطلاعاتی منجر به زوال و نابودی جوامع می شود.

خدادی در ادامه نقش رسانه ها را در دو عصر انحصار رسانه ها که تقریبا به پایان راه خود رسیده و عصر تنوع رسانه ها که چند سالی است آغاز شده، تحلیل کرد و توضیح داد: جریان اطلاعات از نظر محتوا در دو بخش تبلیغ محور، به معنای جمع آوری هوادار و فالوور و شریک محور، به معنای تبدیل دیتا به اطلاعات و سهیم شدن مخاطب در حل مشکلات جامعه خلاصه می‌شود و بیمه ایران هم نباید صرفاً در پی جلب و جذب هوادار و فالوور باشد و باید شریک محور باشد.

وی، در ادامه به تشریح و تحلیل کارکردها و تحولات رسانه ها پرداخت و در پایان چنین نتیجه گرفت که باید بپذیریم تحول در فناوری اطلاعات فرصت است و تهدید نیست، باید به دنبال تولید اطلاعات و از مخاطب، به تولید اطلاعات برسیم.

معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد در پایان تصریح کرد: کارکرد تولید اطلاعات باید تخصصی شود و کارگزاران خبر و روابط عمومی به دنبال کسب مهارت باشند و باید خود را برای تغییر و تحول روزانه آماده کنیم و قابلیت انعطاف پذیری بالایی داشته باشیم.

پس از سخنرانی معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور ایشان و مدیران ارشد بیمه ایران مراسم قدردانی و تجلیل از خبرنگاران و مسئولان روابط عمومی های برتر بیمه ایران مناطق برگزار شد. در این مراسم از شکری (خراسان رضوی)، صانع زاده (کرمانشاه)، سوهانی (گیلان) فرخ روز (فارس) غلامعلیان (اصفهان) و منوچهر بقایی عکاس پیشکسوت و سابق روابط عمومی بیمه ایران قدردانی شد.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=136362
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

بیمه ایران شریک‌محوری را سرلوحه امور اطلاع‌رسانی قرار دهد
بیمه ایران شریک‌محوری را سرلوحه امور اطلاع‌رسانی قرار دهد
بیمه ایران شریک‌محوری را سرلوحه امور اطلاع‌رسانی قرار دهد
بیمه ایران شریک‌محوری را سرلوحه امور اطلاع‌رسانی قرار دهد
بیمه ایران شریک‌محوری را سرلوحه امور اطلاع‌رسانی قرار دهد