رئیس هیات مدیره بیمه سرمد با اشاره به اینکه، این شرکت در جهت جلب رضایت حداکثری مجموعه بانک صادرات شامل کارکنان، بازنشستگان و مشتریان، تلاش مضاعفی در سال جاری به کار خواهد گرفت، از استقرار نمایندگان در شعب ممتاز بانک صادرات به منظور سهولت دسترسی مشتریان و تسریع در فرآیند امور بیمهای آنان، خبر داد.
مهدی مهدوی، سهم ۲۱درصدی بیمه های زندگی و سهم پایین ۲۲درصدی رشته درمان از کل پرتفوی تولیدی را در این مدت، مورد توجه قرار داد و افزود: تحقق این مهم، حاکی از سیاستهای شرکت در جهت اعمال مدیریت صحیح ریسک و حفظ ترکیب متناسب پرتفوی است.
وی، با بیان اینکه، بیمه سرمد در ۴ماهه نخست امسال، با وجود بلایای طبیعی حادثشده در سال جاری و سال گذشته، در اکثر رشتههای مختلف، شاهد کاهش نسبت خسارت بوده که در طول فعالیت ۶ساله شرکت، بیسابقه بوده است، تصریح کرد: کاهش ۲۱درصدی نسبت خسارت در رشته آتشسوزی، کاهش ۱۳درصدی در رشته حوادث (گروهی و انفرادی)، کاهش ۱۰ درصدی در باربری و بیمههای خاص، کاهش ۷درصدی در مسئولیت، کاهش ۴درصدی در مهندسی و انرژی و کاهش ۳درصدی در بیمههای درمان، گواهی بر این ادعاست.
رئیس اداره کل رفاه بانک صادرات نیز در این مراسم، افزایش سطح کیفی خدماترسانی بیمه سرمد به مجموعه بانک صادرات را مثبت ارزیابی کرد و افزود: همافزایی در جهت توسعه همکاریهای مشترک بانک-بیمه از طریق همفکری و گسترش تعاملات فیمابین، یکی از رویکردهای مهم این مجموعه در سال جاری خواهد بود.
امیرمهدی امینیان، نگاه حمایتی بانک صادرات نسبت به بیمه سرمد را مورد توجه قرار داد و گفت: بانک صادرات از طریق بیمه سرمد به بسیاری از مطالبات کارکنان خود پاسخ داده و با توجه به افتتاح شعب این شرکت در سراسر کشور، ظرفیت واگذاری امور بیمهای خود را در این شرکت افزایش خواهد داد.
بر اساس این گزارش، حاتمی مدیر شعب بانک صادرات استان خراسان رضوی، مجید حبیبی معاون فنی بیمههای اموال، امید گودرزی سرپرست معاونت فنی بیمههای اشخاص، داود جعفری مدیر بیمه های درمان و جمشید خاتمی مدیر استان خراسان رضوی بیمه سرمد نیز در این مراسم، به ایراد سخنرانی پرداختند.