عملکرد بیمه سرمد در شاخص حق بیمه تولیدی در چهار ماهه نخست سال ۱۳۹۸ نشان می‌دهد که شرکت با صدور نزدیک به ۹۰هزار فقره بیمه نامه، حق بیمه ای به میزان یک هزار و ۴۰۵میلیارد ریال، در حدود ۱۰۴درصد از هدف خود را محقق کرده است.

به گزارش اخبارپول، نشست هم اندیشی مدیران ستادی و استانی بیمه سرمد در مشهد مقدس برگزار شد.

جابر توان مدیر تحقیق و توسعه شرکت بیمه سرمد عملکرد ۴ماهه نخست سال جاری توسط  ارائه شد.

وی، در این گزارش، از تحقق ۱۰۴درصدی اهداف پیش بینی شده در شاخص تولید حق بیمه خبر داد و گفت: عملکرد بیمه سرمد در شاخص حق بیمه تولیدی در چهار ماهه نخست سال ۱۳۹۸ نشان می دهد که شرکت با صدور قریب به ۹۰هزار فقره بیمه نامه، حق بیمه ای به میزان یک هزار و ۴۰۵میلیارد ریال، در حدود ۱۰۴درصد از هدف خود را محقق کرده و این شاخص نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۴۹درصد رشد را تجربه کرده است.

مدیر تحقیق و توسعه بیمه سرمد نکته قابل توجه در این گزارش را، تولید حق بیمه بیش از هزار و ۷۲میلیارد ریالی به واسطه صدور بیش از ۸۶هزار فقره بیمه نامه در بخش غیرسهامداری دانست و گفت: کسب سهم ۷۶درصد از کل پرتفوی تولیدی در این بخش، ۱۲۴درصد از هدف پیش بینی شده را محقق کرده است.

لازم به ذکر است رشد ۳۶درصدی تعداد بیمه نامه ها نیز بیانگر فعالیت نمایندگان و شبکه فروش بوده است.

وی در ادامه سخنانش بیشترین درصد تحقق هدف را مربوط به رشته بیمه های مهندسی و انرژی دانست و تصریح کرد: در این بخش، ۱۸۸درصد از پیش بینی فروش محقق شده که بالاترین میزان رشد حق بیمه نسبت به مدت مشابه سال گذشته را با ثبت ۴۱۶درصد رشد در بین رشته های بیمه ای به خود اختصاص داده است.

وی، سهم ۲۱ درصدی بیمه های زندگی و سهم پایین ۲۲ درصدی رشته درمان از کل پرتفوی تولیدی شرکت را از دیگر نکات مثبت در گزارش عملکرد بیمه سرمد در ۴ماهه نخست سال جاری دانست و افزود: نسبت خسارت یکساله شرکت نیز با پرداخت ۳هزار و ۵۹۳ میلیارد ریال خسارت به مشتریان، به میزان ۵۷درصد است که نسبت به دوره مشابه قبلی آن ۱۲درصد افزایش داشته است.

مدیر تحقیق و توسعه از کاهش نسبت خسارت در اکثر رشته ها خبر داد و گفت: کاهش ۲۱درصدی در بیمه های آتش سوزی، ۱۳درصدی در حوادث (گروهی و انفرادی)، ۱۰درصدی در باربری و بیمه های خاص، ۷درصدی در مسئولیت، ۴درصدی در مهندسی و انرژی و ۳درصدی در بیمه های درمان، در طول فعالیت ۶ ساله شرکت، با وجود بلایای طبیعی حادث شده در سال جاری و گذشته، بی سابقه بوده است.

جابر توان، در خصوص رشد قابل توجه قیمت سهام بیمه سرمد در بازار فرابورس نیز خاطرنشان کرد: ارزش سهام شرکت بیمه سرمد با رکوردزنی در بازار فرابورس، به میزان بی‌سابقه ۳,۴۲۲ ریال رسیده که این مبلغ نسبت به زمان مشابه در سال گذشته، رشد قابل ملاحظه حدود ۱۸۶درصدی و نسبت به ابتدای سال جاری ۱۲۱درصد را تجربه نموده و پیش‌بینی ها از ادامه روند رشد فعلی حکایت دارد.

در ادامه این نشست هم اندیشی، مجید حبیبی معاون فنی بیمه‌های اموال، امید گودرزی سرپرست معاون فنی بیمه‌های اشخاص و سعید دروکی سرپرست مدیریت حسابرسی و کنترل‌های داخلی نیز در این نشست آخرین وضعیت بخش های مختلف این شرکت را تشریح کردند.

این جلسه، با ارائه نظرات و خط مشی شرکت توسط مهندس مهدوی مدیر عامل، دکتر کاتب رئیس هئیت مدیره و جمع بندی موضوعات مطروحه به پایان رسید.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=136289
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

تحقق ١٠۴ درصدی اهداف بیمه سرمد در چهار ماه نخست امسال
تحقق ١٠۴ درصدی اهداف بیمه سرمد در چهار ماه نخست امسال
تحقق ١٠۴ درصدی اهداف بیمه سرمد در چهار ماه نخست امسال
تحقق ١٠۴ درصدی اهداف بیمه سرمد در چهار ماه نخست امسال
تحقق ١٠۴ درصدی اهداف بیمه سرمد در چهار ماه نخست امسال