شرکت بیمه دانا در ادامه رسالت خدمت‌رسانی به بیمه شدگان و مشتریان خود، در اجرای طرح مهردانا، با پاسخگویی شبانه‌روزی به نیازها و پرسش‌های آنها از طریق سامانه تلفن گویا، گام دیگری در جهت تکریم ارباب رجوع برداشته است.

پاسخگویی

به گزارش اخبارپول، کارشناسان این مدیریت پس از اجرایی شدن طرح مهر دانا در سراسر کشور از بهمن ماه سال گذشته، با هدف پاسخگویی به پرسش‌ها و مسائل بیمه‌ای بیمه‌گذاران، با همکاری مدیریت فناوری اطلاعات از طریق سامانه تلفن گویا به صورت شبانه‌روزی، پاسخگوی مسائل و مشکلات احتمالی مخاطبان و مشتریان خود است.

کارشناسان این مدیریت به طور متوسط روزانه به بیش از ده‌ها تماس تلفنی پاسخ می‌دهند که محور درخواست بیمه‌گذاران بیشتر در خصوص آشنایی با جزئیات طرح مهر دانا، پرداخت خسارات بیمه شخص ثالث، بدنه، آتش‌سوزی، درمان و درخواست نشانی مراکز پرداخت خسارت این شرکت است.

شرکت بیمه دانا از سال گذشته در پی اجرایی شدن طرح سراسری مهردانا و فعال کردن سامانه تلفن گویا به شماره ۸۲۴۶۸، آماده پاسخگویی به پرسش ها، مسائل و مشکلات احتمالی بیمه‌گذاران خود است.

« “مهر دانا” طرحی است که بین بیمه دانا و بانک قرض‌الحسنه مهر ایران منعقد شده که به موجب آن متقاضیان می‌توانند به دفاتر نمایندگی بیمه دانا در سراسر کشور مراجعه کرده و بدون پیش پرداخت، کارمزد و مراجعه به بانک، با دریافت تسهیلات مالی، بیمه‌نامه‌های مورد نیاز خود را تهیه کنند.

مهر دانا اولین طرح در صنعت بیمه است که تامین منابع مالی بیمه‌گذاران را در قالب همکاری با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پیش بینی کرده است. »


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=136213
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

پاسخگویی شبانه‌روزی کارشناسان روابط عمومی بیمه دانا به پرسش‌های بیمه‌گذاران
پاسخگویی شبانه‌روزی کارشناسان روابط عمومی بیمه دانا به پرسش‌های بیمه‌گذاران
پاسخگویی شبانه‌روزی کارشناسان روابط عمومی بیمه دانا به پرسش‌های بیمه‌گذاران
پاسخگویی شبانه‌روزی کارشناسان روابط عمومی بیمه دانا به پرسش‌های بیمه‌گذاران
پاسخگویی شبانه‌روزی کارشناسان روابط عمومی بیمه دانا به پرسش‌های بیمه‌گذاران