بانک رفاه در راستای ارتقاء شفافیت و پاسخگویی و به منظور ارتباط مستقیم مدیر امور نظارت بانک با مشتریان و مخاطبان در مرکز پاسخگویی و اطلاع رسانی این بانک (فراد)، نشست تلفنی برگزار خواهد کرد.

مدیر امور نظارت

به گزارش اخبارپول، به منظور پاسخگویی، جلب رضایت و تکریم مشتریان، بیداری مدیر امور نظارت بانک رفاه و رؤسای ادارات زیرمجموعه، با حضور در مرکز پاسخگویی و اطلاع‌رسانی این بانک (فراد)، پاسخگوی مسائل، مشکلات و آماده دریافت پیشنهادهای مشتریان و مخاطبان این بانک در سراسر کشور خواهد بود.

مخاطبان و مشتریان بانک می‌توانند روز سه شنبه مورخ ۹۸.۵.۱۵ از ساعت ۱۰ الی ۱۲با شماره تماس ۸۵۲۵-۰۲۱ کلید ۵ ارتباط برقرار کرده و موضوعات خود را مطرح کنند.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=136084
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

ارتباط مستقیم تلفنی مدیر امور نظارت بانک رفاه با مشتریان
ارتباط مستقیم تلفنی مدیر امور نظارت بانک رفاه با مشتریان
ارتباط مستقیم تلفنی مدیر امور نظارت بانک رفاه با مشتریان
ارتباط مستقیم تلفنی مدیر امور نظارت بانک رفاه با مشتریان
ارتباط مستقیم تلفنی مدیر امور نظارت بانک رفاه با مشتریان
ارتباط مستقیم تلفنی مدیر امور نظارت بانک رفاه با مشتریان
ارتباط مستقیم تلفنی مدیر امور نظارت بانک رفاه با مشتریان