رئیس هیئت سرپرستی، معاونین و مدیران ارشد موسسه اعتباری کاسپین از مدیریت شعب منطقه استان‌های تهران و البرز و چند شعبه این منطقه بازدید به عمل آوردند.

شعب منطقه

به گزارش اخبارپول، علی صادقی، رئیس هیئت سرپرستی؛ جواد پایین محلی، معاون منابع انسانی؛ اسماعیل حبیبیان، معاون بانکداری؛ ابراهیم حیدرپور، مدیر حراست؛ عزیزاله نصیری، مدیر حوزه مدیرعامل و روابط عمومی از مدیریت شعب منطقه استان‌های تهران و البرز و پنج شعبه سهروردی جنوبی، دروازه دولت، مرکزی، توانیر و فرخی یزدی تهران بازدید کردند.

با حضور رئیس هیئت سرپرستی و هیئت همراه در مدیریت شعب منطقه استان های تهران و البرز، ابتدا محمود کریمی، مدیر منطقه در رابطه با میزان منابع و مصارف شعب، وصولی های غیرجاری، پرونده های تسهیلاتی و … گزارشی ارائه داد و درخواست کرد برای شعب پر تلاش در وصول مطالبات تشویقی در نظر گرفته شود.

رئیس هیئت سرپرستی موسسه کاسپین پس از استماع گزارش مدیر منطقه از واحدهای ستادی منطقه بازدید کرد و با طرح سئوال از کارشناسان ذیربط در رابطه با حوزه کاری آنان از نزدیک در جریان کم و کیف کار هر کدام از واحدهای مذکور قرار گرفت.

علی صادقی، در حین بازدید ازشعب با تاکید بر وصول مطالبات خطاب به کارکنان شعب، اظهار کرد: یکی از معیارها و شاخص های ما در امتیاز دادن به همکاران، آمار وصولی های شما خواهد بود. پس، انتظار ما از همکاران ارجمند برنامه ریزی، تقسیم کار و مدیریت توسط روسای محترم شعب جهت وصول مطالبات است و انشاالله به زودی خبرهای خوب و خوشی هم در راه است.

وی در بازدید از پنج شعبه سهروردی جنوبی، دروازه دولت، مرکزی، توانیر و فرخی یزدی، با حضور صمیمانه در جمع گرم کارکنان هر کدام از شعب، پای صحبت ها و درد دل همکاران نشست و در یک فضای شاد و با نشاط نقطه نظرات، پیشنهادات و انتقادات آنها را با سعه صدر شنید و با صبوری تمام به سئوالات تک تک آنان پاسخ داد و ارشادات لازم را در رابطه با برنامه ریزی برای آینده، تلاش برای وصول مطالبات و … رهنمود فرمود.

در پایان این بازدید، رئیس هیئت سرپرستی موسسه از همکاری‌های مدیریت شعب تهران به جهت برنامه ریزی و پیگیری های جدی کارهای منطقه قدردانی و تشکر کرد.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=135857
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

خبرهای خوش برای کارکنان موسسه کاسپین
خبرهای خوش برای کارکنان موسسه کاسپین
خبرهای خوش برای کارکنان موسسه کاسپین
خبرهای خوش برای کارکنان موسسه کاسپین
خبرهای خوش برای کارکنان موسسه کاسپین