دوره آموزشی یک روزه‌ مدیریت ارتباط با مشتری( CRM) در ستاد مرکزی بیمه سرمد برگزار شد.

ارتباط با مشتری

به گزارش اخبارپول، در این دوره آموزشی که با حضور جمعی از همکاران ستادی و شعب استان تهران این شرکت برگزار شد، ضمن بررسی ابزارهای نوین مدیریت سازمانی، به معرفی و بیان قابلیت ها و ویژگی‌های مدیریت ارتباط با مشتری پرداخته شد.

پژمان نریمانی مدیر سرمایه انسانی که مسئولیت برگزاری این دوره را بر عهده داشت، ضمن تشکر و قدردانی از حضور همکاران، هدف از برگزاری این دوره آموزشی را افزایش سطح دانش همکاران در زمینه مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، شیوه های صحیح و نوین برقراری ارتباط با مشتریان، برطرف کردن باورهای نادرست پیرامون استقرار CRM در بیمه سرمد، فراهم آوردن بستری مناسب برای تبادل دستاوردها و انتقال تجارب و گسترش دیدگاه‌های نوآورانه در بیمه سرمد در حوزه‌ مدیریت ارتباط با مشتری، برشمرد.

بر اساس این گزارش، دوره آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری، با همکاری موسسه توان آفرین وستا در بیمه سرمد برگزار شد.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=135523
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

برگزاری دوره آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM) در بیمه سرمد
برگزاری دوره آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM) در بیمه سرمد
برگزاری دوره آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM) در بیمه سرمد
برگزاری دوره آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM) در بیمه سرمد
برگزاری دوره آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM) در بیمه سرمد