جلسه تجزیه و تحلیل عملکرد شعب موسسه اعتباری ملل بر اساس اهداف تعیین شده در سه ماهه اول سال ١٣٩٨ در روز سه شنبه ۲۵تیرماه در سالن اجتماعات موسسه اعتباری ملل با حضور مدیرعامل، قائم مقام، اعضا هیئت مدیره، معاونین، روسای ادارات، روسای مناطق و حوزه ها با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید وسرود جمهوری اسلامی ایران برگزار گردید.

به گزارش اخبارپول، در این گردهمایی یک روزه ابتدا سید امین جوادی مدیرعامل موسسه اعتباری ملل ضمن تبریک دهه کرامت باقرائت حدیثی از امام هشتم علیه السلام حاضرین در جلسه را بر حفظ اسرار، مدارا با مردم و صبر دربرابر مشکلات توصیه کردند.

وی در ادامه بیان کرد: برای رسیدن به موفقیت باید کار و تلاش را مضاعف کرد چراکه اگر ما هم میخواهیم مانند ژاپن و دیگر کشورهای توسعه یافته به رشد واقعی برسیم الزاما بایستی کار کنیم و ساعات کاری مفید را در ادارات افزایش داده و به دور از هرگونه وقت کشی کار مردم رابه انجام برسانیم.

مدیر عامل موسسه در ادامه تاکید کرد: روحیه کار و تلاش در ادارات را باید از مرکز آغاز و سپس به درون مناطق و حوزه ها کشاند و شعب نیز با این اتفاق قطعا به تلاش بیشتر وادار خواهند شد و برای رسیدن به اهداف موسسه، کوشش خواهند کرد.

جوادی اظهار کرد: ما جوان گرایی را در موسسه آغاز کرده ایم تا از این پتانسیل که سرشار از انرژی جوانی و انگیزه هستند و بدنبال اثبات شایستگی های خود، بیشتر در پیشبرد اهداف موسسه استفاده و بهره مند بشویم، امیدوارم جوانانی که در موسسه به مسئولیت های جدید رسیده اند خودشان را اثبات و پاسخ اعتماد مسئولین رابا عملکرد مناسب بدهند.

در ادامه جلسه قائم مقام موسسه مروجی مطالبی را ضمن تجزیه و تحلیل عملکرد شعب به سمع و نظر حاضرین رساندند و پس از ایشان نظامی وند از اساتید دانشگاه مطالب و تجربیات خود را درحوزه بازاریابی و مشتری مداری بیان کردند.

در ابتدای این جلسه نیز طحان معاونت امورشعب موسسه ضمن خیر مقدم گزارش تجزیه و تحلیل عملکرد مناطق و حوزه راارائه کردند.

در ادامه جلسه نیز روسای هر یک از حوزه ها ضمن ارائه گزارش عملکرد، به بحث و بررسی و ارائه پیشنهاد جهت تحقق اهداف تعیین شده پرداختند.

در پایان جلسه از عملکرد روسای موفق حوزه ها قدردانی و تشکر به عمل آمد.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=135034
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

برگزاری جلسه تجزیه و تحلیل عملکرد شعب موسسه اعتباری ملل
برگزاری جلسه تجزیه و تحلیل عملکرد شعب موسسه اعتباری ملل
برگزاری جلسه تجزیه و تحلیل عملکرد شعب موسسه اعتباری ملل
برگزاری جلسه تجزیه و تحلیل عملکرد شعب موسسه اعتباری ملل
برگزاری جلسه تجزیه و تحلیل عملکرد شعب موسسه اعتباری ملل