کد خبر: 134678
سه شنبه 25 تیر 1398 - 16:47
مدیرروابط عمومی بیمه تجارتنو اظهار کرد: صنعت بیمه کشور زمانی مسیر توسعه را در پیش خواهد گرفت که رسانهها با جریان سازی و نقدهای منصفانه ضعفهای این صنعت را به گوش مسئولان برسانند تا با اصلاح ساختار رضایت مردم از خدمات این صنعت مهم به خوبی جلب شود.
به گزارش اخبارپول، درجریان دیدارخبرنگار بانک مردم با محمد بیانی مدیر روابط عمومی بیمه تجارتنو؛ وی رسانه ها را پل ارتباطی مستحکم بین مردم ومسئولان عنوان کرده و افزود: از آنجایی که معرفی خدمات و عملکرد هربنگاه اقتصادی، نهاد و یا سازمان اجرایی برای اطلاع رسانی توسط رسانه ها انجام و درمقابل مطالبات مردمی در قالب انتقادات، پیشنهادات و غیره ازمسئولان و مدیران اجرایی و همچنین سنجش رضایتمندی ازسطح خدمات به همراه شفاف سازی عملکرد از کانال رسانهها صورت میگیرد، بنابراین نقش رسانهها درتوسعه کشور با اطلاع رسانی دقیق و صحیح بسیار حایز اهمیت است.
وی با بیان این که رسانه ها باید بدون حب و بغض و یا تفکر سیاسی و حزبی رسالت کاری خود را در امراطلاع رسانی درست انجام دهند، گفت: با توجه به جایگاه رفیع رسانهها، قلم و تریبون اطلاع رسانی باید در دست افرادی قرارگیرد که علاوه برداشتن تخصص، تبحرو دانش لازم در حفظ شان و جایگاه شغلی خود کوشا باشند.
مدیرروابط عمومی بیمه تجارتنو درادامه با تاکید برتعامل هرچه بیشتربیمه تجارتنو با رسانه ها اظهار کرد: باهمکاری، همفکری و همگرایی کارشناسان روابط عمومی این شرکت با رسانه ها به خوبی می توان علاوه بررفع کاستیها، سطح کیفی خدمات را آنگونه که به جلب رضایت مشتریان منجرشود، گسترش داد.
بیانی افزود: با ابزاررسانه و حرکت در مسیر آگاهی بخش افکارعمومی به نحو احسنت این امکان فراهم می شود که خدمات مطلوب بیمه متناسب با نیازمشتریان به مردم اطلاع رسانی شود چرا که هنوز بسیاری از افراد جامعه با منافع و محاسن خدمات بیمه با آنکه آینده آنها را تضمین میکند آشنایی کامل ندارند.