با توجه به توقف نماد معاملاتی سمایه (شرکت بانک سرمایه) در روزهای اخیر، این بانک ملزم به پاسخگویی به سوالات و ابهامات درج شده در سامانه تدان شد.

سامانه تدان

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی اخبارپول، براساس اطلاعیه مندرج در سایت کدال، نماد معاملاتی بانک سرمایه به علت نوسان قیمت سهام در روزهای معاملاتی اخیر متوقف شده و به همین منظور ضروری است حداکثر ظرف مدت دو روز کاری سوالات و ابهامات مطرح شده در سامانه تدان توسط شرکت بررسی و پاسخ به آن ها مطابق اطلاعیه اطلاعات حاصل از برگزاری کنفرانس اطلاع‌رسانی افشا شود.

پس از توقف نماد معاملاتی به علت نوسان قیمت سهام طی ۱۵ روز معاملاتی متوالی و انتشار اطلاعیه ضرورت برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی، متقاضیان حداکثر تا ساعت ۲۴ همان روز می‌توانند اقدام به درج سوال کنند.

برهمین اساس، اشخاصی که به سامانه تدان به آدرس اینترنتی www.tedan.ir دسترسی دارند می‌توانند نسبت به طرح سوال از ناشر اقدام کنند.

این گزارش می‌افزاید، اشخاصی که به سامانه فوق دسترسی ندارند نیز می توانند سوالات خود را از طریق کارگزار خود یا شرکت‌های مشاور سرمایه‌گذاری و سبدگردان‌ها در سامانه تدان ثبت کنند.

گفتنی است، پس از پایان مهلت ثبت سوالات، ناشر موظف است حداکثر ظرف مدت دو روز کاری نسبت به تهیه پاسخ و ارسال آن اقدام کند. در صورت عدم ارسال پاسخ یا ارایه پاسخ ناقص توسط ناشر، بورس مربوطه عدم پاسخگویی ناشر را به عموم افشا می‌کند.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=134452
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

اختصاصی- بانک سرمایه پاسخگوی سوالات سهامدارانش می‌شود
اختصاصی- بانک سرمایه پاسخگوی سوالات سهامدارانش می‌شود
اختصاصی- بانک سرمایه پاسخگوی سوالات سهامدارانش می‌شود
اختصاصی- بانک سرمایه پاسخگوی سوالات سهامدارانش می‌شود
اختصاصی- بانک سرمایه پاسخگوی سوالات سهامدارانش می‌شود