شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با ۶۶۷ واحد رشد به رقم ۲۴۸ هزار و ۹۴۳ واحد رسید.

به گزارش اخبارپول به نقل از فارس، بر اساس اطلاعات مندرج در سامانه شرکت مدیریت فناوری بورس تهران، شاخص کل بورس اوراق بهادار در پایان معاملات امروز با ۶۶۷ واحد رشد به رقم ۲۴۸ هزار و ۹۴۳ واحد رسید.

روز گذشته نیز شاخص بورس روند صعودی داشته که برخی کارشناسان می‌گویند، دلیل افزایش شاخص بورس، تقویت نرخ ارز و نیز برگزاری فصل مجامع شرکت‌های بورسی و تخصیص سود برای سهامداران در این فصل است.

شاخص کل با معیار هموزن امروز ۶۶۵ واحد رشد کرده و به رقم ۵۹ هزار و ۸۷۲ واحد رسید. امروز ارزش روز بازار در بورس تهران به بیش‌از ۹۳۳ هزار میلیارد تومان رسید.

معامله‌گران بورس اوراق بهادار تهران امروز بیش‌از ۴.۴ میلیارد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ اوراق بهادار حق تقدم و سهام در قالب ۲۹۰ هزار فقره معامله و به ارزش ۱۷۱۰ میلیارد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تومان دادوستد کردند.

امروز شاخص قیمت با معیار وزنی- ارزشی ۱۸۸ واحد رشد کرده و به رقم ۷۰ هزار و ۱۹۱ واحد رسید. شاخص قیمت با معیار هم‌وزن ۴۵۳ واحد رشد کرده و به رقم ۴۰ هزار و ۸۱۹ واحد رسید. شاخص آزاد شناور با رشد ۲۲۱ واحد به رقم ۲۷۹ هزار و ۳۶۳ واحد رسید. شاخص بازار اول بورس ۵۸ واحد افزایش یافته و به رقم ۱۸۴ هزار و ۲۲۳ واحد رسید. شاخص بازار دوم بورس ۳۲۷۳ واحد رشد کرده و به رقم ۴۹۱ هزار و ۶۰۵ واحد رسید.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=133867
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

رشد ۶۶۷ واحدی شاخص کل بورس
رشد ۶۶۷ واحدی شاخص کل بورس
رشد ۶۶۷ واحدی شاخص کل بورس
رشد ۶۶۷ واحدی شاخص کل بورس
رشد ۶۶۷ واحدی شاخص کل بورس