- پایگاه خبری اخبارپول - http://poolpress.ir -

سود عملیاتی بانک رفاه ۴هزار میلیارد شد

به گزارش اخبارپول، مدیرعامل بانک رفاه کارگران [1] با اشاره به میزان مطالبات بانک رفاه در عرصه مدیریت و وصول مطالبات گفت: ضریب مطالبات (NPL ) در بانک رفاه ۳.۷ درصد است که در مقایسه با نظام بانکی و استانداردهای رایج این حوزه عدد پائین و بیانگر حساسیت و مدیریت توجه به موضوع مطالبات و رعایت حداکثری بهداشت پرونده‌های اعتباری و تخصیص بهینه و مصارف این بانک است.

سهمانی با اشاره به رشد منابعی قریب به ۴۰ درصدی این بانک، افزود: بانک رفاه به عنوان یکی از ارگانهای زیرمجموعه سازمان تامین اجتماعی امروزه با بیش از ۴۰ میلیون مخاطب و ۲۰ میلیون مشتری یکی از بانک های فعال، خوش نام و منضبط در کشور است.

وی با تاکید بر اینکه در سال گذشته و امسال به ویژه با حمایت مدبرانه وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی ،بانک رفاه هرگز اضافه برداشت منابع از بانک مرکزی نداشته و ضوابط و مقررات حاکم بر نظام بانکی را به دقت رعایت می کند، تصریح کرد: بانک رفاه خوشبختانه در یک سال گذشته و سه ماهه نخست سالجاری در بهترین شرایط نقدینگی بوده و در بازار بین بانکی نیز فعالیت های اثربخشی داشته است.

مدیرعامل بانک رفاه همچنین در خصوص اقدامات بانک رفاه در زمینه واگذاری اموال و دارایی های مازاد تصریح کرد: بانک رفاه در سال گذشته میزان ۱۰ هزار میلیارد ریال واگذاری در زمینه اموال و دارایی های مازاد داشته که در این زمینه نیز عملکرد قابل تاملی داشته است.

 در روزهای اخیر برخی از سایت‌ها و کانال‌های فعال در فضای مجازی اقدام به بازنشر بخش‌هایی از نامه گروه خرابکار اینترنتی که در تاریخ ۲/۳/۹۸ سایت خبری سازمان تأمین اجتماعی را هک و اطلاعات مخدوشی درباره بانک رفاه کارگران که ۱۰۰ درصد سهام آن مربوط به این سازمان است منتشر کرده بودند.

لازم به ذکر است در همان ایام مسئولان عالی سازمان تأمین اجتماعی ضمن تشریح جزئیات این اقدام از طریق رسانه‌های گروهی بر احراز کامل سلامت تمامی سامانه‌ها، اطلاعات و سوابق بیمه‌شدگان، مستمری‌بگیران و کارفرمایان تأکید و اطلاعات نشر شده توسط تیم خرابکار را مبهم و دستکاری شده دانستندکه ماهیت خبر کذب محض و از سوی این بانک فاقد اعتبار است.

این مطالب را نیز از دست ندهید