- پایگاه خبری اخبارپول - http://poolpress.ir -

بازدید اعضای هیات مدیره بانک ملی از گروه تولیدی خوشگوار

به گزارش اخبارپول، در این دیدار برات کریمی، محمود شایان، ناصر شاهباز و محسن امین زارع و جمعی دیگر از مدیران ارشد بانک با حضور در دو مجموعه تهران و قزوین گروه تولیدی خوشگوار از نزدیک با فعالیت‌های تولیدی این مجموعه آشنا شدند و در جریان روند طرح توسعه آن قرار گرفتند.

در جریان این بازدید اعضای هیات مدیره بانک ملی [1] ایران با تاکید بر لزوم تلاش حداکثری برای تحقق شعار سال، حمایت بانک ملی ایران برای رونق تولید داخلی را یادآور و تاکید کردند: تنها راه مقابله با تحریم‌ها، رونق تولید داخل و استفاده از کالاهای داخلی برای رونق تولید ملی است.

اعضای هیات‌مدیره بانک ملی ایران اعلام کردند: این بانک آمادگی دارد هرگونه تسهیلات لازم برای توسعه تولید داخل ازجمله گروه صنعتی خوشگوار را در اختیار قرار دهد.

در این بازدید مهدی صیادیان رییس هیات مدیره گروه تولیدی خوشگوار با ارائه گزارشی از فعالیت های این گروه گفت: خوشگوار [2] هم اکنون زمینه اشتغال چهار هزار نفر را در مجموعه‌های مختلف خود فراهم کرده است و قصد دارد طرح های خود را توسعه دهد.

به گفته وی، بانک ملی ایران نقش بسزایی در ایجاد و توسعه بخش‌های مختلف این گروه تولیدی داشته و اکنون نیز این شرکت، برای افزایش فعالیت های خود با بانک ملی ایران وارد مذاکره شده است.