مدیر بیمه‌های اشخاص بیمه دی گفت: در صورتی‌که حق‌بیمه جدید ایثارگران یا همان اعتبار مورد نیاز از سوی نهادهای متولی در روزهای آینده به بیمه دی داده شود، تمامی مطالبات ایثارگران از این بیمه در آینده‌ای نزدیک پرداخت خواهد شد.

جایزه ۳۴۰۰۰

به گزارش اخبارپول، سجاد رامندی در گفت‌وگو با ایرنا افزود: یکی از مشکلاتی که بیمه دی برای پرداخت مطالبات ایثارگران داشت، تأمین نشدن منابع مالی آن بود که خوشبختانه با رایزنی‌های انجام شده، این مشکل درحال حل شدن است.

وی اظهار کرد: مشکل اساسی پرداخت مطالبات ایثارگران عدم تأمین اعتبار برای بیمه دی بود بنابراین حق‌‎بیمه ایثارگران به‌موقع پرداخت نمی‌شد، اما ضمن قدردانی و تشکر از بنیاد شهید و امور ایثارگران در تأمین اعتبار حق‌بیمه ماه‌های اخیر، امیدواریم مطالبات معوق نیز بزودی تأمین و پرداخت شود که بتوان بخش بیشتری از مطالبات مراجع و مراکز درمانی را تسویه کرد.

مدیر بیمه‌های اشخاص بیمه دی تصریح کرد: در دو سه ماهه اخیر تأمین اعتبار به‌موقع انجام شده است؛ یعنی حدود ۲۵۰ میلیارد تومان در ماه در زمان مقرر به بیمه دی پرداخت می‌شود که به‌ واسطه این اقدامات در مسیر خوبی قرار گرفته‌ایم و پیش‌بینی می‌شود اگر مسیر به همین ترتیب ادامه یابد، بتوانیم مشکلات را حل کنیم.

رامندی خاطرنشان کرد: اکنون مطالبات ایثارگران تا پایان اسفند پرداخت شده است، اگرچه ممکن است مواردی به صورت موردی وجود داشته باشد که به دلایلی همچون مشکل در سند باشد، به همین منظور ایثارگران باید برای حل این مشکل و دریافت هزینه های درمانی خود به شعب بیمه دی مراجعه کنند.

وی ادامه داد: امیدواریم حق‌ بیمه ماه جدید نیز طبق قولی که به ما داده شده است، طی چند روز آینده پرداخت شود تا تمامی مطالبات ایثارگران را به‌طورکامل بپردازیم.

مدیر بیمه‌های اشخاص بیمه دی اضافه کرد: همچنین امیدواریم بتوانیم بخش عمده‌ای از مطالبات مراکز طرف قرارداد با بیمه دی را نیز پرداخت کنیم.

رامندی گفت: درباره بیمه‌گری ابزارها و فرایندهای نوینی داریم تا افراد تنها با کدملی به مراکز طرف قرارداد مراجعه ‌کنند و خدمات دریافت کنند. همچنین پرونده‌ها در مدت کمی ارزیابی می‌شود.

وی بیان کرد: البته تنها مشکل همین تأمین اعتبار برای پرداخت مطالبات ایثارگران بوده است که با تأمین اعتبار به طور یقین با تلاش‌های فراوان، خدمات ارزنده‌ای به ایثارگران ارائه می‌دهیم.

به گفته مدیر بیمه‌های اشخاص بیمه دی، اکنون یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر ایثارگر تحت پوشش هستند و بیمه آنها از یکم آبان سال ۹۷ آغاز و تا ۳۰ مهر ۱۳۹۸ نیز ادامه دارد.

رامندی درباره اینکه آیا سقفی برای پرداخت هزینه‌های درمانی به ایثارگران وجود دارد، متذکر شد: سقفی برای پرداخت هزینه‌ها به ایثارگران وجود ندارد مگر اینکه هزینه مورد تأیید وزارت بهداشت نباشد.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=132529
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

تمام مطالبات ایثارگران از بیمه دی پرداخت می‌شود
تمام مطالبات ایثارگران از بیمه دی پرداخت می‌شود
تمام مطالبات ایثارگران از بیمه دی پرداخت می‌شود
تمام مطالبات ایثارگران از بیمه دی پرداخت می‌شود
تمام مطالبات ایثارگران از بیمه دی پرداخت می‌شود