- پایگاه خبری اخبارپول - http://poolpress.ir -

پرداخت دیرهنگام خسارت، مهمترین آسیب صنعت بیمه

به گزارش اخبارپول، [1]غلامرضا سلیمانی اظهار کرد: واحدهای پرداخت خسارت باید به این موضوع مهم توجه داشته باشند که آینده صنعت بیمه در گرو رضایت مندی مشتریان و مخاطبان این صنعت است.

به گفته وی، با تنوع بخشی به شیوه های سپرده‌گذاری شرکت های بیمه و استفاده از همه ظرفیت آیین نامه ها می توان ضمن حفظ سرمایه های این صنعت به رونق تولید کمک کرد.

رئیس کل اضافه کرد: توزیع سپرده گذاری های بیمه در بازارهای گوناگون سرمایه و تزریق بخشی از آن به حوزه تولید، ضمن ایفای مسئولیت های اجتماعی صنعت بیمه در کاهش ریسک سرمایه ای نیز موثر است.

سلیمانی هزینه های مربوط به بخش آموزش و فرهنگ سازی را سرمایه گذاری شرکت ها دانست و گفت: تکیه بر جوانگرایی و تاکید بر امر آموزش، آینده و افق های خوبی را پیش روی شرکت ها قرار می دهد.

وی درباره اهمیت امنیت شبکه ها در صنعت بیمه بیان کرد: صنعت بیمه بخش مهمی از فضای مناسب امنیت اجتماعی را تامین می‌کند و به همین سبب از تخریب ها مصون نیست.

به گفته رئیس کل، افزایش پرتفوی غیر سهامداری در شرکت‌های بیمه نشان‌دهنده مدیریت و تلاش کارکنان آن شرکت است.

سلیمانی تاکید کرد: «یکی از مزایای صنعت بیمه [2] بهره مندی از سرمایه های خرد برای ایجاد سرمایه گذاری های عظیم است که سیاست گذاران شرکت‌های بیمه باید به این امر توجه ویژه‌ای داشته باشند».