با تنوع بخشی به شیوه های سپرده گذاری شرکت های بیمه و استفاده از تمامی ظرفیت‌های آیین نامه شماره ۶۰ می توان ضمن حفظ سرمایه های این صنعت به رونق تولید نیز کمک کرد.

سپرده گذاری های بیمه

به گزارش اخبارپول، غلامرضا سلیمانی در جریان بازدید از شرکت بیمه سرمد ضمن اعلام این مطلب، اظهار کرد: توزیع سپرده گذاری های بیمه در بازارهای گوناگون سرمایه و تزریق بخشی از آن به حوزه تولید، ضمن ایفای مسئولیت های اجتماعی صنعت بیمه در کاهش ریسک سرمایه ای هم مؤثر است.

رئیس کل بیمه مرکزی با اشاره به این مطلب که گسترش شبکه فروش از نشانه های موفقیت پروژه فرهنگسازی در صنعت بیمه است، خاطرنشان کرد: روابط عمومی ها باید در شناسایی ظرفیت های فرهنگی و نظایر آن به مجموعه بازاریابی شرکت های بیمه کمک کنند.

وی با قدردانی از تلاش های شرکت بیمه سرمد برای جذب نیروی انسانی جوان و باانگیزه، گفت: تأمین معیشت نیروی انسانی به افزایش سلامت شرکت ها، آرامش کارکنان و در نهایت رضایتمندی بیمه‌گذاران منتهی خواهد شد.

سلیمانی از پرداخت دیرهنگام خسارات و ایجاد نارضایتی و ناراضی تراشی به عنوان مهمترین آسیب صنعت بیمه یاد کرد و متذکر شد: واحدهای پرداخت خسارت باید به این موضوع مهم توجه داشته باشند که آینده صنعت بیمه در گرو رضایت مندی مشتریان و مخاطبان این صنعت است.

رئیس شورای عالی بیمه با اشاره به این مطلب که هزینه های مربوط به بخش آموزش و فرهنگ سازی در واقع سرمایه گذاری شرکت ها محسوب می شود، بیان کرد: تکیه بر جوانگرایی و تأکید بر امر آموزش، آینده و افق های خوبی را پیش روی شرکت بیمه سرمد قرار خواهد داد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت موضوع امنیت شبکه ها در صنعت بیمه اشاره کرد و متذکر شد: صنعت بیمه بخش مهمی از فضای مناسب امنیت اجتماعی را تأمین می‌کند و به همین خاطر از تخریب ها مصون نیست.

سلیمانی در بخش پایانی سخنان خود، بیان این مطلب که افزایش پرتفوی غیر سهامداری در شرکت‌های بیمه نشان‌دهنده مدیریت و تلاش کارکنان آن شرکت است، اعلام کرد: یکی از مزایای صنعت بیمه بهره مندی از سرمایه های خرد برای ایجاد سرمایه گذاری های عظیم است که سیاست گذاران شرکت‌های بیمه باید به این امر توجه ویژه‌ای داشته باشند.

گفتنی است، در این نشست مدیرعامل، رئیس هیئت مدیره و تنی چند از مدیران شرکت بیمه سرمد به ارائه گزارش و طرح دیدگاههای خود پرداختند.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=130848
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

رئیس کل بیمه مرکزی: گسترش شبکه فروش نوعی فرهنگ‌سازی است
رئیس کل بیمه مرکزی: گسترش شبکه فروش نوعی فرهنگ‌سازی است
رئیس کل بیمه مرکزی: گسترش شبکه فروش نوعی فرهنگ‌سازی است
رئیس کل بیمه مرکزی: گسترش شبکه فروش نوعی فرهنگ‌سازی است
رئیس کل بیمه مرکزی: گسترش شبکه فروش نوعی فرهنگ‌سازی است