- پایگاه خبری اخبارپول - http://poolpress.ir -

​مدیرعامل جدید شرکت سرمایه‌گذاری خوارزمی منصوب شد

به گزارش اخبارپول [1]، موسوی که از سال ١٣٨۶ همکاری خود را با شرکت سرمایه‌گذاری خوارزمی آغاز کرده، از سال ١٣٨٨ با سمت مدیر سرمایه‌گذاری‌ها و از سال ١٣٩٣ تاکنون به عنوان «معاون سرمایه‌گذاری و توسعه» در این شرکت فعالیت داشته است.

وی همچنین از سال گذشته، عضو هیئت‌مدیره شرکت سرمایه‌گذاری خوارزمی و عضو هیئت‌مدیره شرکت «گروه مالی سپهر صادرات» بوده است.

موسوی که دارای سوابق حرفه‌ای و تخصصی در بازار سرمایه است، به واسطه بیش از یک دهه فعالیت و طی کردن مراتب شغلی در شرکت سرمایه‌گذاری خوارزمی که همگام با رشد و توسعه فعالیت‌های این شرکت بوده است، نسبت به اهداف، فعالیت‌ها و مأموریت‌های گروه خوارزمی شناخت کافی دارد.

مدیرعامل جدید شرکت سرمایه‌گذاری خوارزمی [2] که دانش‌آموخته رشته معارف اسلامی و مدیریت مالی از دانشگاه امام صادق(ع) و دکتری مدیریت مالی از دانشگاه آزاد اسلامی است، دارای سوابق دانشگاهی و تدریس دروس مدیریت مالی، مدیریت سرمایه‌گذاری، بازار پول و سرمایه، نهادهای پولی و مالی بین‌المللی و مهندسی مالی طی سال‌های ١٣٨۵ تا ١٣٩٧ در دانشگاه‌های مطرح کشور از جمله دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه شهید بهشتی نیز هست.